Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

Neremi neremi?

Neremi neremi?
 

Başlığa bakınca yine meydana çıktı bizim deli diyeceksiniz. Haksız da sayılmazsınız, bu toplumda yaşayıp da kafayı sıyırmamak normal değil sanırım anormal olurdu. Günlerdir medyayı işgal eden bir konu; yetkilileri de harekete geçirdiğine göre yaz kızım dedim.

Adamın biri dersem adam gibi adamlara haksızlık etmiş olurum ama neyse işte o adamın biri, eşi ve altı tane çocuğa rağmen canı kumaya aşermiş. Nefis bu neye aşereceğine bilemiyorsun, bilemiyorsun ama ulaşamayacağın şeylere aşermek de neyin nesi canım. Neyse beni ilgilendiren tarafı ne? Eşi tabi, kocası aşeriyor diye kuma bulup getirecek hali yok, sonuçta kocasını, çocuklarının babasını, herşeyini paylaşması gereken bir durum olduğu için kabul etmemiş. Sonuç; adamcağız almış silahı eline sıkmış eşinin neresine gelirse gelsin umrunda olmadan. Gözü dönmüş sapık, senin bir eşin ve altı çocuğun var kuma senin neyine be adam. Bu tip adamların nefislerinin zayıflığının yanında Allahım onların akıllarını ve fikirlerini de noksan vermiş. Beyninini uçkurunda sanan zavallı; sen nasıl bir mahluksun ki, kendi ihtirasların için bir cana ve bu can sana altı tane çocuk veren bir anaya silah doğrultursun ve çekersin. Kadın günlerdir hastanede ölüm kalım savaşı verirken ortada hem anasız, hem babasızlığı yaşayan altı tane minik yavru sefil oluyor. Gerçi senin gibi beyni uçkurunda olan bir babanın yokluğu hayatlarında derin bir boşluk bırakacağını sanmıyorum ama analarının yokluğu minik kalplerde tarifi imkansız bir acıdır.

Senin eline alıp hiç acımadan kurşun sıktığın o silah elimde olsa inan olsun bir dakika düşünmeden senin bu aşermelerine son verirdim. Nasıl mı? ikinci bir eş veya kuma benim lügatimde yok. Olmadığı için de, nefsine hakim olamadığın yerlerine kurşunla doldurup aşermelerine son verirdim. Hoş! Şunu da hiç anlamış değilim bu benim hemcinslerim nasıl bir mideye sahipler ki, kendilerine kumalığı veya ikinciliği layık görürler. Unutmayın ki her zaman, bu kişilerin sonuncusu olmayacaksınız. Başka alternatifleri ve aşermeleri olacaktır. Çünkü dünyanın merkezinin penisleri ve işlevi olarak düşünmeye devam edeceklerdir.                                                                                                 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..