Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '12

 
Kategori
Güncel
 

Nereye gittiğimizin farkında mısınız?

Nereye gittiğimizin farkında mısınız?
 

NE BAŞI NE DE SONU GÖZÜKÜYOR


Günlerdir hatta son yıllarda bize neler oluyor diyorum. Gazete ve televizyon haberlerini okudukça ve izledikçe artık bu dünyaya ait olmadığımı düşünmeye başlıyorum.''uzaya filan mı gitsem'' Gün geçmiyor ki şehit haberi almayalım, savaşa filan girdikte benim mi haberim yok diye düşünüyorum. Peki, benim haberim yokta baştakilerde mi uyuyor ben gibi. Niye buna bir son veremiyorlar anlamış değilim. Elleri kolları bağlı desem değil, çünkü yurtdışı ziyaretlerinde ilişkileri sıcaklaştırmaya gitmişler zatıâlileri, peki yurt içindeki sıcaklaşmalar ne olacak, insanlarımız artık kaynama noktasına geldi. Durumun vahametinin farkında mısınız, her gün sebepsiz yere sırf birkaç it ve kopuğun ideolojisi uğruna gencecik fidanları kara toprağa veriyoruz. Farkında mısınız beyler o gençler bir yerlerde dayıları olmadığı için sizinkiler gibi çürük raporu alamadılar, vatan borcu diyerek seve seve koştular asker ocağına görevlerinin farkın dalardı. Sonuç geride gözü yaşlı yüreği yaralı ana babalar ve yarım kalan hayaller ve yarınlar. Onlarında vardı aynı sizinkilerin gibi hayalleri, işlerini yoluna koyup evlenip yuva kuracaklardı. Belki Amerika da saray yavrusunda yaşatamayacaktı. Çoluğunu çocuğunu, gemiciklerden kazandıklarını lüks içinde yediremeyecekti yavrularına ama olsun, bir yarım ekmek,  bir gecekondu yeterdi. Hainler bu küçük hayallerinin gerçekleşmesine izin vermediler de siz  neden vermediniz? Bu çocuklar sizi ilgilendirmiyor mu, oysa devletin başı sizsiniz. Bu topraklarda olan biten her şeyden sorumlusunuz.

Gazetelerdeki üçüncü sayfa haberlerinin farkında mısınız beyler, ben söyleyeyim aile faciaları, kaç çocuk anasız kalacak daha sorabilir miyim? Bir atasözü derki ‘’varlık seviştirir yokluk dövüştürür’’. Demek ki bu üçüncü sayfaya manşet olanlar da yokluk var. Yokluğu sadece para olarak demiyorum. İnsanlarımızda kaybolan bir şeyler var, bu en başta insanlık, evet yanlış değil insanlık yok. İnsanlığın olmadığı yerde ahlaktan, erdemden, namustan ve en önemlisi Allah korkusu yok. Peki, bunların olmadığı bir yerde insanlıktan bahsedilebilir mi?  Kocaman bir hayır, küçücük yavrularımızın geleceği ile oynayacağınıza büyük çocukların kaybettiği insanlığı tekrar kavuşmaları için bir şeyler yapsanız nasıl olur. İnsanlarımızın nereye doğru gittiğinin farkına varsanız artık diyorum. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..