Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Neyse...

Neyse...
 

Her kaybedişte umudum biraz daha azaldı, ama o kadar çokmuş ki bitmek bilmedi.

Her defasında "Bu sefer olacak" diyorum.

Olmadığını gördüğümde sessiz çığlıklarla karşıladım ama hepsini.

Etrafımda becerebilen varsa onun mutluluğunun ardına gizledim kendimi..

Gözyaşı dökemem öyle ortalık yerde.

"Nasip" der geçerim.

Kendimi bile dinlemem o durumlarda.

Çekip gider kazananlar, bana da ardından el sallamak düşer.

Beklemem  ama gelmelerini, oracıkta öldürürüm bekleme umudumu.

Tesellilere tıkalı kulaklarım, farklı ayrıntılara takılıp kalırım. Kafam başka yerde olsa da kendim hep farklı ayrıntıların odağında olurum.

Sevmem kimi zaman kendimden kaçışlarımı. Konuşsam, kaçmasam daha rahat olacağım ama beceremiyorum ki.

Hep farklı konuların etrafında dolaşır dururum, kendi odağımda kalamam..

Beceremedim, yine olmadı...

Devamı gelmiyor, boğazımda tıkanıp kalıyor.

Alışkın değil cümlelerim ardına nokta konulmasına...

Üç nokta daha aşina hislerime...

Konuşurdum ama,

Beceremiyorum işte...

Ve imdadıma yetişiyor en sevdiğim kelime;

NEYSE...

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..