Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Nihat Doğan da "bi şey" olmalı!

Nihat Doğan  da "bi şey" olmalı!
 

Karizma...


Nihat Doğan da "Bi Şey" Olmalı! 

Ama ne? 

Dominik adalarında Kral'mı? 

Survivor'dan sorumlu bakan mı? 

Ya da... 

..... 

Nihat Doğan'da mutlaka "Bi Şey" Olmalı bu ülkede. 

"Ülkemi arkamda bırakıp gidiyorum. O'na iyi bakın" demedi mi? 

Dedi... 

En çok ekmek, kebap, özellikle KAŞAR, beyaz peynir, sucuk, köfte, börek "özledim" demese bile... İştihası, uzayan sakal ve bıyıklarından okunmadı mı? 

Okundu. 

"Dokunulmazlık ta" Ağzına yüzüne bulaştıra bulaştıra yedi mi hepsini yedi. Bir iki ısırıkla kurtardı KAŞAR kendini:) 

"Ben yok iken gözüm arkada kalmasın. Ülkem size emanet. O'na bir bebek gibi bakın" diyen Nihat'a biz nasıl hizmet ettik? 

KOCAMAAAN bir HİÇ! 

Nihat Doğan ülkeye salimen avdet ettiğinde bunların hesabını sormaz mı bize? 

Elbette sorar. 

Hizaya girsin inananlar! 

Öfkesi de sevdası kadar büyük bu adamın... 

Esip gürleyen, en özlü, en güzel sözleri söyleyen, felsefeye falçata atan kaç adam kaldı ki ülkemde? 

Dünya bi yana... Nihat Doğan bi yana. 

Şarkılarından bazılarına bakarsak: 

-Allahına kurban yarim 

-Benim olmazsan taciz ederim ! 

-Bitanesinden bitanesine... 

-Ekilir bir gün ..... 

-Kibir. 

-Mehmet Ali? 

-Olsaydım... 

-Vazgeç gönül 

Yalandan değil! Doğrudan doğruya... Bu adama " YOL" vermeli. O"nu bişeylerle ödüllendirmeli bence. 

Nihat Doğan da "Bi Şey" olmalı ülkemde. 

Dominik adalarında Kral! 

Survivor'dan Sorumlu Bakan'mı? 

Ya da... 

Nihat Doğan'da "Bi Şey" Olmalı illaki... 

Ama ne? 

Memleket sevdalısı, Dokunulmazlık ve Kaşar hayranlısı Nihat'ın nesi eksik? 

"Karizma" desen var. 

"Öfke" hak getire... 

"Masumiyet" desen fazlasıyla. 

"Ağlamak" ta gırla. (Moda ya) 

"Gelirse başımıza *bu* gelsin "HİÇ" değilse... 

Olursa olsun, Nihat Doğan olsun! Bir "O" yeter ülkeme gerisi "YOK" olsun. 

Gözüm; Dominik adalarında, gönlüm Nihat'ın kazanacağı dokunulmazlıklarda... 

Kadın kısmının "eteği altına" girmeyen "Bi tanesinden bi tanesi" 

Gel de gör halimizi... 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..