Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Niko - Kafein

Niko - Kafein
 

Kim olduğunu dahi bilmiyorum.
Fakat tüm bu bilinmezliklerin içinde emin olduğum tek derin mevzu,
anlatmaya kalkacak olsam satırlara sığdıramayacak olmamın verdiği hüznün öyküsü.
Mahrum ve mahkum bırakılışımın bilmem kaçıncı yıldönümü kutlu olsun.
Nikotin ve kafeini her hücremde hissediyorum.
Seni hissetmediğim gibi.
Nefesin yüzüme çarpmadı hiç, fakat ben o nikotinin her dumanını çehremde sezdim.
Keşke onun soyutluğu kadar gerçek olabilsen.
Zararı, ayrı bir çekicilik katıyor ona.
Sen de yasaksın bana.
Benim, bana yasakladığım ilk göz ve söz ağrımsın.
Yokluğunun şerefine kalksın kafein dolu kupam.
Henüz gelmemişken, gidişlere boğma beni, muhtaçlık seziyorum.
Tanışmamız dileğimle..

-MerveYalçın

 
Toplam blog
: 16
: 134
Kayıt tarihi
: 02.09.12
 
 

17 yaşında yoğun tempoda öğrenci, tiyatro düşkünü, siyaset ve gündem takipçisi, şimdilik kendi şe..