Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '22

 
Kategori
Söyleşi
 

Nilsu Algür - Söyleşi

Bu söyleşimde 2020'de İçimdeki Sen adlı kitabı Kutlu Yayınevi'nden çıkmış olan Nilsu Algür'ü konuk edeceğim.

1-) Bir tümceyle kendinizi tanıtır mısınız?

Ben Nilsu Algür, 17 yaşındayım, İçimdeki Sen adlı kitabın yazarıyım.

2-) En son okuduğunuz kitabın adı nedir? Ne anlatıyor? Niçin okuma gereksinimi duydunuz?

En son okuduğum kitap Beyza Alkoç’un No.26 kitabı. Kitap kapağı ve arkasında yazılı olan yazılar ilgimi çektiği için okumaya başladım.

3-) Bu kitapta en beğenmediğiniz kısım ne oldu?

En beğenmediğim değil de birazcık uzatıldığını düşündüğüm kısım Mine’nin sürekli Efe’den uzak kalmak istemesiydi.

4-) Siz bir yazar olarak bu kısmı nasıl değiştirirdiniz?

O kısmı biraz daha kısa kesmesini dilerdim ama böyle de gayet beğenilen bir kitap.

5-) Kaleminden etkilendiğiniz, yazarken ilham aldığınız bir yazar var mı? Varsa hangi anlamda sizi etkiledi?

Yazarken ilham aldığım birçok kitap ve yazarlar var. Fakat bütün kitaplarına bayıldığım ve en çok ilham aldığım yazar Beyza Alkoç. Kitaplarını okumaya başladığımız zaman bırakmak istemiyoruz. Kitabın içinde kayboluyoruz. Bu durum beni çok etkiledi.

6-) Son olarak okurlara ne demek isterdiniz?

Okurlara diyeceğim şu ki; Her ne olursa olsun elinizden geldiği kadar okuyun. Ben de buralara okumaya başlayarak geldim. Okumaktan asla vazgeçmeyin :)

 
Toplam blog
: 9
: 45
Kayıt tarihi
: 08.04.21
 
 

Editör ve yazar. ..