Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Niye biliyon mu?

Niye biliyon mu?
 

Kazara izlediğim bir programda sunucunun iki konuğu vardı. Konukların biri kadın biri erkek. Bu ünlü çift, evlilik planları yapıyormuş.

Sunucu, erkek olan konuğa ‘ bu bayanı sevgilin olarak seçmenin özel bir nedeni var mı, nasıl başarıyorsunuz mutlu olmayı ‘ diye manasız ve gereksiz bir soru cümlesi kurdu.

Genç adamın bu soruya verdiği cevap müthişti, çok hoşuma gitti. Benim geçinmeye gönlüm var. İşin sırrı bu galiba ‘

Doğruyu söylemek gerekirse ondan bu kadar güzel bir cevap beklemiyordum, beni şaşırttı doğrusu. Verdiği cevap kulağıma küpe olacak nitelikteydi. Hatta ders kitaplarında okutulabilir. Tamam abartmayalım, ders kitabında okutulmasın ama gerçekten iyi laftı.

Samimi, gerçekçi ayakları yere basan bir cevap. Bu soruya bundan daha güzel bir cevap düşünemiyorum. Yanlış anlaşılmasın, ilişkilerini onaylıyorum-onaylamıyorum anlamında söylemiyorum bunu. Hiç kimsenin ilişkisiyle ilgilenmiyorum. Zaten ne haddime...

Genç adamı verdiği bu güzel cevaptan dolayı kutluyorum.

İlişkilerde gerçekten de insanın geçinmeye gönlü olmalı. Taraflardan birinin geçinmeye gönlü yoksa karşı taraf ağzıyla kuş tutsa nafile. (hemen niye kuş katliamı yapılmak isteniyor o da ayrı bir konu)

Düzensiz giden ilişkilerde-evliliklerde demek ki asıl sorun taraflardan birinin geçinmeye niyeti olmaması. Ama yine de geçinmeye gönlü olmayan tarafın çocukluğuna inmek lazım. O kadar uzaklara gitmesek de en azından, ‘ neden geçinmeye gönlü yok ‘ diye araştırmak gerekir mi acaba?

Yoksa onu kendi haline bırakmak mıdır en iyisi?

En baştan geçinmeye gönlü olmasaydı zaten birlikte olmazdı. Birlikte olup sonradan gönlü olmazsa onu bu duruma getiren olayları analiz etmek gerekir.

Bunları yazarken bir taraftan da ne kadar sıkıcı kelimeler kullandığımı fark ettim. Bunu neden yapıyorum ben de bilmiyorum. Belki de gıcıklık olsun diyedir. Geçinmeye gönlüm mü yoktur nedir?

Konuyla hiç ilgisi olmasa da Kürşat’ ın bu şarkısını yazmam lazım. Dedim ya şu an geçinmeye hiç gönlüm yok.

Bu sabah erken uyandım
Keyifsizim
Giyinip,süslenmeye
İsteksizim
Kime süsleneyim ki
Bir sevgilim bile yok

Çok derdim var çok
Çok derdim var çok

Bu sabah erken uyandım
İşe gitmiycem
Manyadım mı uykum daha var
Ama yatmıycam
Küvete su dolduracam
Yıkanmıyacam

Kahvaltıyı hazırlıyacam
Ama etmiycem
Niye biliyon muuuuu?

Çok derdim var çok
Çok derdim var çok

Bu sabah erken uyandım
İşe gitmiycem
Annem sorarsa
Hastayım diycem
Televizyonu açcam ama
Radyo dinliycem

Bütün gün mızmızlanıcam
Feryansın edicem
Niye biliyonmu?

Çok derdim var çok
Çok derdim var çok

:) İyi bayramlar

http://www.esmakahraman.com/niye-biliyon-mu/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..