Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Normalleşmiş Türkiye Özlemim

Evet canlarım

Evet

Evet

Ben bu ülkede doğdum

Öyle duyumsuyorum ki

Ölümüm de bu ülkede olacak

Nesillerim kalacak geriye

Onlar da nesiller bırakacak ileriye

Dileğimdir

Doğduğum gömüldüğüm bu ülke

Ve onun bağımsızlık ifadesi

Türkiye Cumhuriyeti

Özgür ve bağımsız olarak

Dünya durdukça dursun

Nesillerimiz beni rahmetle ansın

Budur gerçekten tek dileğim

Dileğimin gerçekleşmesi zor mu

Değil

Hiç de değil

Bunun koşullarını sıralayayım size

Normal ülke olacak ülkemiz

Yani güzel yurdumuz canımız Türkiye’miz

Kendi yağıyla kavrulacak

Dışarıya asla el açmayacak

Üretecek satacak kazanacak

Dışarıdan alış verişi çok az olacak

Kesinlikle

Dış alım dış satımın çok altında kalacak

Bunun anlamı

Yaşamı kendimiz güdüleyeceğiz

Araştıran anlayan çözüm bulan

Ve bunu gerçekleştiren olacağız

El ağzına bakmayacağız asla

Gözümüz dünyadaki gelişmiş ülkelerde olacak

Onlar ne yaptılarsa biz daha iyisini yapacağız

Ülke içi yaşamı güzelleştirdikçe güzelleştireceğiz

Bu durum

Ülkede insanlar arası ilişkiyi en güzel hale getirir

Herkes varsıllaşır

Herkesin gözü dostlukta olur

Yardımlaşma şaha kalkar

Dayanışma şaha kalkar

Ortak yatırımlar büyür de büyür

Ülke içi yetmez bu gidişe ülke dışı da bizim olur

Unutmayalım ki

Barışın kardeşliğin durmadan geliştiği yerde

Bereket artar da artar dağlara eş olur

Toplumsallığın belası olan

Öfke kıskançlık sahtelik dolandırıcılık

Düşmanlık

Hepsi ama hepsi unutulur gider

Saygı sevgi özdenetim empati

Sorun çözücülük işbirliğine yatkınlık

Yol alır gider

İnsanlık gerçek anlamda insanlık olur

Günah kaybolur sevap yollarda dolaşır durur

Bu noktada

Siyasetimiz de gerçek siyaset olur

Siyasetçimiz durmadan daha güzele yönelir

Güzelleştikçe güzelleşir güzel ülkem

Ben de yaşarsam eğer

Allah ya rabbim

Sana ne kadar şükretsem az olur

Ülkemi bu noktadan geri koyma ne olur

Diye yakarışlarda bulunurum

İnşallah diyorum

Ve siyasetçilerimizin bu noktaya yönelmelerini

Onlara öğütlüyorum

Normal Türkiye oluşturun siyasetçilerimiz diyor

Bunu bütün kalbimle tekrarlayıp duruyorum

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..