Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Magazin
 

Nurgül Yeşilçay şarap istiyor ama...

Nurgül Yeşilçay şarap istiyor ama...
 

Ünlü oyuncu Nurgül Yeşilçay, bir televizyon kanalının gündüz kuşağında yer alan yemek programına katılıyor.

Neyse yılbaşı hindisi pişiyor. Tam yeme aşamasına geliniyor ve Nurgül Hanım soruyor:

-Bu hindi neyle yenilir?

-Şarapla…

-Yok değil mi elinizde?

-RTÜK’ten istedik, ‘’Yok’’ dediler.

-Olsaydı da ağız tadıyla yeseydik…

Haber budur!

Davayı çaktım ben. Ya siz?

Anladığım kadarıyla RTÜK televizyon programlarında şarap, bira gibi alkollü içeceklerin görüntülenmesini istemiyor. Yine yanlış hatırlamıyorsam alkol ve tütün ürünlerin reklamları bile yasaklandı.

İyi de yılbaşı hindisinin yanına şarap eşlik ediyormuş. Bu bir yemek kültürüymüş hani…

Ne kültürü kardeşim! Serzenişini duyar gibi oluyorum.

Ama ben istemiyorum. Ünlü oyuncu Nurgül Hanım, yediği yemeğin yanında şarap da istiyor… Zaten sorunda burada başlıyor.

Benim bir önerim olacaktır. Türkiye’de şarap üretimi zaten kör topal yapılıyor ya… Bence kökünden yasaklayalım. İthalatına izin vermeyelim. Hatta Türkçe dilimizde alkol çağrıştıran bütün terimleri silelim.

Ne olur o zaman?

RTÜK yasaklarına hiç gerek kalmaz. Böylece Nurgül Hanım da yemeğin yanında ne alınır diye soru sormaz.

Ah Nurgül Hanım, bakın şimdi bir şarap istiyorsun, sonra başımıza ne dertler açıyorsun.

Sanıyorum Nurgül Hanımın, unuttuğu bir husus vardır. Hangi ülkede yaşadığını ve hangi zamanda yaşadığını kulağına fısıldamak kaçınılmazdır.

Saygı ve sevgilerimle…

Ömer Özdamar/04 Ocak 2009

Siz hala kitabımı okumadınız mı? O zaman hemen şu adreslere bakıyorsunuz!

http://www.kulturtv.com.tr/kitap/51273/Normal-Ötesi-Aşk

http://www.netkitap.com/ayrinti.asp?id=82837

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..