Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

O'nun adı Merve'dir

Duyguların hasını, o yürekte yaşadım,

Kahır denen sabırla, yalnızlığı boşadım.

Yıpratılmış geceler, şimdi artık haşatım,

O’nun adı Merve’dir, yoktur asla bir eşi,

Ruhumun gecesinde, hiç batmaz ki güneşi!

 

Yorgun yıllar arkada, ayaküstü çöktüren,

Her gördüğümde seni,  gözyaşını döktüren.

Hasret penceresinde, ta dibinden söktüren,

O’nun adı Merve’dir, bu dünyada yok eşi,

Kor içinde yanarken, tek kaynaktır güneşi!

 

Yasaklara direnen, yıllar geçti uzakta,

Felek ile paylaştım, kalleş yaşam tuzakta.

Ömür denen bu yollar, buz üstünde kızakta,

O’nun adı Merve’dir, hiç bulunmaz bir eşi,

Kaynağımız sevgidir, çok parlaktır güneşi!

 

Sevda denen muamma, bu yürekte oluşan,

Akıl kıyılarında, hiç durmadan çalışan,

Bulut gözü yağışlı, katre katre doluşan,

O’nun adı Merve’dir, bunca yıldır yok eşi,

Düşünceler volkanik, çok sıcaktır güneşi!

 

Bir efsunlu bilmece, ağrıyan şu başımda,

Kaplamıştır tamamen, ilerleyen yaşımda,

Ölmeden kaderimiz, okunuyor taşımda,

O’nun adı Merve’dir hiçbir yerde yok eşi,

Çavlan olmuş duygular, hiçbatmaz ki güneşi!

 

 

H.Hakan KURTARAN

14.02.2009- Aydın

 

                           

 

 
Toplam blog
: 19
: 201
Kayıt tarihi
: 23.01.10
 
 

04.09.1959 yılında Denizlide Dünyaya geldim. İlkokulu Ortaokulu Denizli de, Liseyi Burdur da biti..