Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello : Dicle İriz & Pınar Yaranır – Cilve cilveyi çeker, Avşar kızı Pınar‘ ı seçer

O Ses Türkiye – Düello : Dicle İriz & Pınar Yaranır – Cilve cilveyi çeker, Avşar kızı Pınar‘ ı seçer
 

Dicle İriz ile Pınar Yaranır Sibel Can ‘ dan ‘ Padişah ‘ adlı parçada düelloya girdiler… Beni en çok elemelerde o kadar da dikkatimi çekmeyen Dicle ‘ nin o son derece olgun ve tok çıkan sesi etkiledi… Evet ben de Pınar ‘ dan ve cilveli tarzından fazlasıyla etkilenmiştim,ama şimdi duyduğum Dicle beni kararsızlık içinde bırakıverdi…

Hülya Avşar ne yapmış ne etmiş yine gitmiş birbirine son derece denk iki harika sesi acımasız geçeceği baştan her halinden belli olan bir düelloda buluşturmayı başarmış… Aferin sa na Avşar kızı, yaptın yine yapacağını ve şimdiden yazık ettin bu iki güzide sesten birine…

Yarışmada aynen bunları söyledim için için ve elenecek kişiye daha o an yanmaya başladım… Ve hatta Hülya Avşar ‘ ı tanıdığım için, eleme anı gerçekleşmeden önce onun kimi eleyeceğini de adım gibi biliyordum Allah sizi inandırsın dostlarım…

Neyse, hiç uzatmayayım… Hülya Avşar bu düello sonunda gerçekten tok ve iyi sesli Dicle İriz ‘ i değil, gitti tahmin ettiğim gibi cilveli Pınar Yaranır ‘ ı seçti… Eeee, cilve cilveyi çejermiş derler… Öyle de oldu ve ‘ Padişah ‘ şarkısının doğasına uygun yaptığı şıkır şıkır cilvelerle Pınar Yaranır turu aldı götürdü…

İşte o eğlenceli ama bir o kadar da iç parçalayan düellonun video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim… Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-dicle-iriz-pinar-yaranir-cilve-cilveyi-ceker-avsar-kizi-pinar-i-secer-10122012-video-linki-dahil/#.UOmAz3aQHmE

Editörüme: Yazımın ana sayfa linkini, okurlarımın benzer türden yazılarıma ulaşabilmeleri için tıklanabilir halde bırakırsanız çok memnun olurum... Okurlarımın yazımla alakalı yüzlerce farklı yazıya sitemden bu linklerle ulaşabileceklerini düşünüyorum... Umarım bu küçük ricamı reddetmezsiniz... İyi çalışmalar dileğimle... Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..