Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Eren Sütmen & Uğur Etiler – Hayret, Murat Boz yanlış bir seçim yaptı

O Ses Türkiye – Düello: Eren Sütmen & Uğur Etiler – Hayret, Murat Boz yanlış bir seçim yaptı
 

Murat Boz, Eren Sütmen ile Uğur Etiler arasındaki düelloda,  performans için Mustafa Ceceli ‘ den ‘ Es ‘ parçasını seçmişti… Benim kapışma başlamadan önceki tahminim, Murat Boz ‘ un her koşul için eğitilmiş bir tenor ses olan Eren ‘ i ne olursa olsun seçeceği yönündeydi…

Hatta parçada beklentilerimin altında kalsa da, yine de Eren’ in Uğur’ dan daha iyi olduğunu açık yüreklilikle söyleyebilirdim… Ama şarkının bazı yerlerinde bariz hatalar yapsa da, Murat Boz beni bir yaşıma daha sokarak, gitti genç,tecrübesiz ve eğitimsiz Uğur ‘ u sonraki turlara devam edecek galip olarak seçti…

Açıkçası o anda kafam çok karışıktı ve izlediğim şeyin doğru olduğuna inanmak istemedim… Acaba ben mi yanıldım diye, performansı bir kaç kere daha izledim ve dinledim… Şimdi de düşüncem değişmedi ve şunu net olarak söyleyebilirim ki, bana göre Murat Boz ‘ un şimdiye kadar düellolarda yaptığı en staratejik olmayan ve yanlış adledilebilecek seçimdi Uğur Etiler tercihi…

Tamam, haydi diyelim bu parçada Uğur ‘ u çok beğendiniz ve seçtiniz… Gelecek turlarda riske girip hangi zor şarkıyı okutabileceksiniz ona, çok merak ediyorum… Sırf bu açıdan bile, Eren’ in elenmiş olması bana hala yanlış geliyor…

Ama tabi ki seçim Murat Boz ‘ un ve gelecek turlarda zorluklarla o yüzleşecek… İşte, bana göre tartışmalı olan eleme kararının alındığı, performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-eren-sutmen-ugur-etiler-hayret-murat-boz-yanlis-bir-secim-yapti-17122012-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..