Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Gökay Tombaz & Tolga Daysal – Hadise‘den bir iyi seçim daha

O Ses Türkiye – Düello: Gökay Tombaz & Tolga Daysal – Hadise‘den bir iyi seçim daha
 

Hadise sıradaki düello olan Gökay Tombaz ile Tolga Daysal eşleşmesi için Kenan Doğulu ‘ dan ‘ Kurşun Adres Sormaz ki ‘ şarkısını seçmişti… Şarkı her iki yarışmacıya da göz kırpan cinstendi… Yani Hadise ‘ nin bu düello için birisini tuttuğunu ve ona uygun bir parça seçtiğini düşünmedim…

Kendi adıma Tolga Daysal ‘ ın sesini daha hazır ve her tür şarkıyı okumaya hazır bulmuştum… Ama bu demek değildi ki Gökay Tombaz kötü söylüyor ve elenmeli… İki denk ses ve yorum gücü karşı karşıya geldi bu düelloda ve beklediğim gibi de iyi bir mücadele seyrettik ve Kenan Doğulu ‘ nun aşk şarkısını yüreğimizin derinliklerinde hissettik…

Yanlız ikisi de inanılmaz derecede heyecanlıydı ve sesleri tir tir titriyordu… Bunu heyecanlarına yormak gerektiğini düşündüm… Bazı hatalar olsa da ikisinden de aynı tadı aldım… Ama başta da belirttiğim gibi bana Tolga ‘ nın sesi çok daha hazır ve bütün şarkılara daha uygun gözüktü…

Ama tabi ki karar Hadise ‘ nindi… Yapacağı tercih ne olursa olsun saygı duyulması gerekiyordu… Çünkü son derece ortada bir sonuç olacaktı… Tahmin ettiğim gibi Hadise ‘ de Tolga ‘ yı sonraki mücadelelere hazır görmüş olacak yola, onunla yani Tolga Daysal ile devam etme kararı aldı…

İşte o duygu yüklü ve lezzetli performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-gokay-tombaz-tolga-daysal-hadise-den-bir-iyi-secim-daha-17122012-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..