Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Hilal Nalbant & Dağhan Ayer – Hemfikir olmadığım bir sonuç… 10/12/2012

O Ses Türkiye – Düello: Hilal Nalbant & Dağhan Ayer – Hemfikir olmadığım bir sonuç… 10/12/2012
 

Murat Boz Hilal Nalbant ile Dağhan Ayer arasındaki düello için Berlin ‘ den ‘ Take My Breath Away ‘ i seçmişti… Hilal için zor bir durumdu… Çünkü Hilal elemelerde hiç İngilizce bilmeden bir İngilizce parça okumuş ve Murat Boz ‘ u derinden etkilemeyi başarmıştı…

Bu düelloda Hilal ve Dağhan  parçanın ve filmin konseptine uygun şekilde sahne aldılar… Pilot kıyafetleri ve söyleyiş tarzlarıyla beni yıllar öncesine götürmeyi başardılar… Az kalsın gençliğin hülyalı hayalleri arasında salya sümük ağlayacaktım Allah sizi inandırsın..

Düelloya gelecek olursak… Açıkçası ses ve gırtlak oyunları nedeniyle Dağhan bu parçada beni daha çok etkiledi ve bir adım öne çıktı… Ama üstad Murat Boz başka şeyler de görmüş olacak benim gibi düşünmedi ve o zenci gırtlaklı Dağhan ‘ ın gözünün yaşına bakmadı…

Hilal Nalbant düelloda yoluna devam eden taraf oldu… Bunu başka bir jüri üyesi yapsa, Allah ne verdiyse eleştirilerin kralını sıralardım kendisine… Ama Murat Boz ‘ un bende fazlasıyla kredisi var ve bu açıdan gözüm ilerleyen turlarda Hilal ‘ in üzerinde olacak…

Göremediğim o pırıltıyı yakalayabilmek için var gücümle ve dikkatimle performanslarını inceleyeceğim… İşte o hem fikir olmadığım ama son derece saygıyla karşıladığım düellonun video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-hilal-nalbant-daghan-ayer-hemfikir-olmadigim-bir-sonuc-10122012-video-linki-dahil/#.UO7iFDmQHmE

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..