Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye– Düello: Gölge Öztürk & Gülcan Şimşek & Aynura Ahmadova–sert bir düello

O Ses Türkiye– Düello: Gölge Öztürk & Gülcan Şimşek & Aynura Ahmadova–sert bir düello
 

Hülya Avşar ‘ ın bu üçlü düellosunda Aynura ‘ dan ziyade Gölge ile Gülcan birer adım daha öne çıktılar… Bence Gölge bir adım öndeydi ama Hülya Avşar gitti sanki ben başka düello izlemişim gibi Aynur ‘ aya övgüler düzdü…

Fakat sonradan gördüm ki, meğersem Aynura ‘ nın gönlünü alabilmek için sarfetmiş o övgüleri… Ne de olsa iyi bir sesti Aynura … Sadece bu düelloda kendini gösteremedi ve sesini ön plana çıkaramadı… Gülcan Şimşek de hiç fena değildi ama bana göre yeterli de değildi…

Düello parçası ise Ahmet Kaya ‘ dan ‘ Kum Gibi ‘ idi ve son derece lezzetli bir seçimdi… Avşar kızı bu sefer düellolara sıkı başlladı ve yaptığı her tür seçimle göz doldurarak benden tam puan aldı… Umarım nazar değmez ve bu şekilde deavm eder…

Hülya Avşar bu üçlü düello sonunda da bu övgü dolu sözlerimi yanıltmayarak, en iyi performansı ortaya koyan Gölge Öztürk ‘ ü seçip doğru bir işe imza atmış oldu…

İşte o keyifli düellonun video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-golge-ozturk-gulcan-simsek-aynura-ahmadova-sert-bir-duello-ve-bence-net-bir-zafer-10122012/#.UOXsOHaQHmE

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..