Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

O

O
 

Önümden yürüyen ve elleri sıkı sıkı birbirine kenetlenmiş çift.
Bu kadar mı kısa ve öz olur bazı anlatımlar.
Parmakların birbiri arasında gezinmesi dansetmesi, kenetlenmesi...
Yer yer kızın elleri kaybolur erkeğin ellerinde yer yer kollarının arasına gömülür kızın bedeni.
İkiside memnundur halinden
Dünya döne dursun;
Savaşlar süre dursun;
Hayat daha bi yaşanmaz hale gelsin;
Hiç birşey sorun değildir o anda
Sevgilinin kokusu altında

Uzağım ya şimdi birtaneme bütün sevgililer onu hatırlattı bana
En çokta kokusunu
Taze yağmurdan sonraki toprak kokusu
Duştan çıktıktan sonraki sabun kokusu
Soğuk kış günü tarhana çorbasının kokusu
Herşey onu hatırlattı bana

Sonra ellerime baktım
Yoktu onlarınki
Dedim eksiğim çok eksik

ve gene anladımki hayat çok güzel ama onla çok çok daha güzel
ve gene anladımki hayatta en çok mutlu etmem gereken o...
ve beni en çok mutlu eden gene o

Bütün itişmelerimize rağmen
Bütün ses yükseltmelerimize rağmen
Bütün gereksiz karşılıklı suçlamalarımıza rağmen
O tamamıyla o
Dünyada evrende birtek o tam anlamıyla o...

Önümde yürüyen elleri birbirine kenetlenmiş çift iyiki varsınız...

 
Toplam blog
: 37
: 560
Kayıt tarihi
: 16.10.07
 
 

Yirmisekiz yaşında bir bayanım. Yüksek yapıyorum. Çalışmıyorum. Hayata dair yazmayı seviyorum. Yazma..