Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '13

 
Kategori
Siyaset
 

Obama'nın ağlarken(!)başını yasladığı AKP'li göğüs!

Obama'nın ağlarken(!)başını yasladığı AKP'li göğüs!
 

Televizyon kanalları arasında gezinirken, TRT Türk’te Ömer Şahin’in “Görüş Farkı” programına katılan Anayasa Komisyonu Başkanı Burhan Kuzu’yu görünce duraksayıp, son açıklamaları ışığında ne söyleyecek diye beklemeye başladım.

Biliyorsunuz Burhan Kuzu paketle ilgili yaptığı açıklamada, Anadilde Eğitim ülkeyi böler çıkışı yapmıştı. Bu görüşünün içerisini doldurur diye beklerken, Sayın Kuzu hiç oralara değinmedi. Dünyayı nasıl kurtardığını anlatmaya başladı.

Meğer Sayın Kuzu ABD Başkanı Barack Oboma’yı teselli etmiş(!)

 ABD'de yaşanlar ilginç bir espriyle değerlendiren SayınKuzu şunları söyledi:

“Bugün adamın bütçesini reddettiler. Sabahleyin beni aradı, adam ağlıyor.

Ağlamadı ama neredeyse ağlayacak yani.

Ağlar gibi gazetede gördük.

Ağlar belki belli mi olur?

Şimdi çok güçlü bir kongre var adama kök söktürüyorlar.

Modelde  parlamento yok.

Bin defa söylüyorum Almanya’da, İtalya’da kuvvetler ayrılığı yok.

Bir tek başbakan var başka da bir şey yok.

Muhalefete diyorum gelin çözelim bunu, çözüm başkanlık modelidir.

Aman ha diyorlar.

Obama bize imrenmez mi?

Ben diyorum ki; zavallı Obama, güçlü Erdoğan!

3 kat daha yetkili benim Başbakan’ım.

Bunu kendisi de söylüyor.

Bunları söylüyoruz, laf anlatamıyoruz.

Ne yapıyım Ömer?

Her şeyi söylüyoruz benden vebal gitti.”

Gördüğünüz gibi bizi büyüklerimiz dünyayı yönetiyorlar da bizim haberimiz yok.

Burhan Kuzu olmasa, Obama ne yapardı?

İşte bu yüzden Sayın Başbakan tüm dünyaya kafa tutabiliyor!

Ey Nobel, Ey Sisi, Ey AB, Ey ABD, Ey Birleşmiş Milletler, Ey Esed diye bu nedenle kükrüyor!

Yalnız bu kükremeyi yandaş basından başka kimse ciddiye almıyor ve görmüyor.

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..