Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '17

 
Kategori
TV Programları
 

Ogeday mı Adem mi?

Ogeday mı Adem mi?
 

Survivor 2017'de finaline doğru gerginlik de arttı. Adem ile Ogeday'ın oyun sonrası tartışmaları, şampiyonluk yolunda kimden ne alır, kime ne kazandırır?


Survivor'ı başladığı ilk yıllardan beri izlerim.

Ve her sene de niye olduğunu bilmiyorum ama kendimi hep ünlüleri tutarken bulurum.

Bu senede aynı şey oldu...

Her yarışmada ünlülerin tarafını tuttum.

İzlediğim kadarıyla da İlhan Mansız ya da Adem Kılıççı'nın büyük ihtimalle şampiyon olacağını düşünüyordum.

Sema'yı, güç ve parkur becerisi olarak çok beğeniyor ama şampiyon olacağını pek tahmin etmiyorum. 

Zira Sema Apak, sanki matematiği iyi sosyali kötü öğrenci gibi.

Survivor'ın sadece parkur başarısı ile ilerlemediğini artık sanırım herkes biliyor.

Gelelim Serhat'a...

Serhat Akın iyi yarışmacı ama çok konuşuyor, çok küsüyor, "ben şimdi ne söyledim ki" deyip deyip içimizi bunaltıyor.

Son dönemde de konseylerde; hep İlhan'ın adının çıkarılması, Serhat'ın bir türlü taşın altına elini koyamaması, bence ona eksi yazdı.

Yani şampiyonluk zor...

Gelelim İlhan'a...

Sakatlığı nedeniyle şuan parkurda yok.

Parkurda olamayınca da, olaylarının içinde olamıyor.

Yani Survivor'da son bir haftadır yok gibi..

Böyle giderse ve biran önce iyileşmezse, final koltuğunda oturacak olsa dahi, şampiyon olması bence zor.

Geriye kaldı Adem Kılıççı...

Adem, Survivor maratonunu güzel koştu.

Ancak sonlara doğru nefesi kesildi.

Ve bence Ogeday ile girdiği kavgadan da yenik çıktı.

Öncelikle garip bir egosu var.

Yenilgileri hep şansızlığına, yani karşı tarafın da şansına bağlıyor.

''Böyle bir şey yok ya''

''Şansa kazandı''

''Puzzle olmasa kazanırdım''

''Düşmesem kazanırdım''

En sevdiği ve en çok kullandığı cümleler.

Oysa durum bundan ibaret;

Survivor 2017 Performans Sıralaması

Yani Berna ve Sabriye'nin tam üstünde...

Altıncı sırada.

Durum pek iç açıcı değil gibi sanki.

Biraz da üslup sorunu mu var ne

Saplarım mevzusundan bahsediyorum.

Şimdi kimse mevzunun kılıç ustası sınırlarında kaldığını söylemesin.

Niyet gayet açık ortada...

Alt metin bas bas bağırıyor.

Ogeday "yapma ağabey, ayıp oluyor" diyor ama Adem'in umurunda değil.

Tabi ego tavan...

Hadi bunu anladık, önemsemedik,  yarış heyecanıdır, nabız yüksek dedik, geçtik...

Bir sonraki oyun, Adem Ogeday'a yenilir.

Ogeday, "avansla başlar, galibiyetle biter" der.

İnce espri.

"Saplarım" kelimesinden daha kreatif olduğu kesin.

İşte tam da bu noktada Adem'in içinden bir adet Sabriye çıkar.

"Oğlum, düzgün konuş" ile başlayan saldırı,

"Sen bana avans verecek adam değilsin",

"Bas git işine ya",

"Sen benimle muhatap olacak adam değilsin",

"Çocuksun"a vardı...

Adem o tartışmada hepimize, aslında içinde bir Sabriye barındırdığını gösterdi.

İkisi de kendilerine bir şey söylediğinde hemen saldırıya geçiyorlar.

Son söylenecek lafı ilk söylüyorlar. Zira ağızlarının terazileri yok.

Küfür kolay ediyorlar.

Neden iyi anlaştıklarını Survivor'ın bitmesine çeyrek kala daha iyi anladım.

Nasıl Sabriye Şengül, "ben senden daha güzelim, daha iyi yarışıyorum" diye fütursuzca konuşabiliyorsa,

Adem'de aslında alt metinde "en iyi yarışan benim, herkes haddini bilecek, sen kimsin" diyor.

Kendisinden altı yaş küçük rakibini "oğlum" diyerek küçümsüyor.

Haddini bilmekten bahsediyor.

Ama ne Adem'in, ne de Sabriye'nin, had huduttan asla haberleri yok.

Ogeday onca aşağılanmayı içine sindirebilir mi?

Tabi ki sindiremez.

Hadden bahseden hadsiz kişiye, haddini bildirir.

Biraz da eğlenir. :)

Amanın...

Çıldırdılar...

Önce Serhat atar ilk oltayı, "dalga geçiyorsun, sonra ödülü kaybettiğinde ağlama ama Ogeday”

Sabriye durur mu? Hemen Adem'i ateşler ve“Adem dalga geçiyor senle” diye altını çizer olayın.

Ve Adem, karşısındakini küçük gören cümleleri başlar arka arkaya dizmeye.

"Sen benimle dalga geçecek adam değilsin."

"Adam gibi şurada çık yarış oğlum."

"Daha dünkü çocuksun bizimle şey yapıyorsun."

"Çocuksun işte, bu yaptığın çocukluk, adamlık değil."

"Adam ol adam."

"Konuşma sus."

"Sus benim ayarımı bozma, sus".

"Kulüpte bana ağabey dersin, selamlaşırız. Burada senin karakterini görüyoruz."

"Benim ayarımı bozma sus. Milli sporcusun adam ol biraz ya. Parkurda görüyoruz senin hızını."

"Allah’ım çocuk eğlendiriyoruz vallahi billahi."

Konuşmanın tam videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.

 

Konuşmanın ayarı kaçtıkça kaçtı ama Ogeday hiç üslubunu bozmadı.

Adem'inse kibri kustukça kustu.

Hem de aynı hareketi daha önce Volkan'a yapmışken.

Biraz video küçük ama idare edin, zar zor buldum.  :)

Sonra bir de Serhat durumu var.

Zira mevzunun açılışını o yapmıştı...

Ayıp dediği ama aynı ayıbı kendisinin yaptığı kareler.

Hayırdır...

Vitaminsizlikten geçmişi unutuyorsunuz galiba.

Aldınız çocuk dediğiniz Ogeday'ı aranıza.

Üç adam saldırın saldırabildiğiniz kadar.

Oğlum diyorsunuz.

Ayıp değil mi, koca koca adamlar, küçücük çocuğa saldırıyorsunuz.

Valla bence ayıp... 

*** Yazıyı video içeriğiyle okumak isterseniz www.bibaksana.com.tr/ogeday-mi-adem-mi ziyaret edebilirsiniz.  :)

 
Toplam blog
: 172
: 1971
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

Okur, gezer, izler ve yazar...                 ..