Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '07

 
Kategori
Eğitim
 

Öğretmenlerin doktora gitme hakkı

Öğretmenlerin doktora gitme hakkı
 

Bizim okulda hep sorun olmuştur. Bu nedenle tüm okullarda sorun olduğunu düşündüğüm için paylaşmak istedim. Genellikle ikili öğretim yapılan okullarda okul müdürleri bizlere"Arkadaşlar acil bir durumunuz yoksa kendi mesai saatleri içinde normal muayene amaçlı olarak doktora gitmek yasaktır. Doktora muayene amaçlı gidecek olan öğretmenler ters devrede gidecektir.

Sevk almanız o gün izinli olduğunuz anlamına gelmez. "der. Milli eğitim Bakanlığı'nın Müdürlüklere gönderdiği yeni yazı ile;"Ayda en fazla dört (4) defa ayakta tedavi amaçlı (rapor alınmayacak, yataklı tedavi olmayacak) doktora gittiğinden dolayı okula gelmezse derslere girmiş muamele görerek hak ettiği ek ders ödemesi yapılır" açıklamasında bulunuyor. Bu açıklamadan da anladığımız gibi ayda en fazla 4 defa kendi mesai saatlerimizde sevk alarak doktara gidebiliriz ve okula gelmediğimiz bu günler karşılığında ek ders ücretimiz kesilmez.

Kimsenin hastalanmaması tabi ki temennimiz ama hastlanılması halinde de meslektaşlarımızın haklarını kullanması için bilgilerine sunuyorum.


 
Toplam blog
: 11
: 1770
Kayıt tarihi
: 03.09.07
 
 

1963 yılında Mersin Silifke'de doğdum. Dokuz Eylül Üniversitesi mezunuyum. Mersin merkezde sınıf öğr..