Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '10

 
Kategori
TV Programları
 

Okan Bayülgen mi, Beyazıt Öztürk mü?

Okan Bayülgen mi, Beyazıt Öztürk mü?
 

Okan Bayülgen ve Beyazıt Öztürk.

Okan Bayülgeni İlk ne zaman tanıdım?

Televizyon makinasından.( doğru dürüst izlemedim)

Başka nerden tanıdım?

Ağır Roman dizisinden.

Beyazıt Öztürk’ü nerden tanıdım?

Beyaz Showdan.

Başka nerden?

‘’Nihavend Mucize’’ adlı filmden.

Peki Hangisi daha iyi? Okan Bayülgen mi? Beyazıt Öztürk mü?

Okan Bayülgen Nasıl biri?

Televizyondan baktığımız zaman ağzına gelen her şeyi söyleyen, Programı iyi idare eden ama çok FIRLAMA bir insan. Programlarında , Telefn açan bay/bayanlara kötü davranıyor diye çok eleştirildi. Bu konuda haklıydı;çünkü bağlananlar da pek SAĞLIKLI değildi. Medya arkası bölümü çok iyi. İyi bir eleştirmen.

Beyazıt Öztürk ise çok efendi, saygılı, esprileri mükemmel, programları zaman zaman kötüye gitti ama durumu toparladı.Eski skeçleri çok güzeldi. Obez Usta, Psikopat gibi vsvsvs. Yalnız reyting için bazen girişimlerde bulunuyor. Bu hoş değil.Çok severim ama Beyazı.

Hangisi iyi sorusu kişiden kişiye değişir ama ikisininde farklı özellikleri var.

Ne olursa olsun. İkisi de Cumartesi ve Pazar gecesinin vazgeçilmezleri.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..