Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '08

 
Kategori
Sınavlar
 

OKS'de meraklı bekleyiş...

OKS'de meraklı bekleyiş...
 

Stres bitti.
Bir çocuğun sınav günü akşamı annesine “ohh! sınav bitti! sanki yaşamaya şimdi başlıyorum…” dediğine şahit oldum.
Sınav heyecanı yerini şimdi sabırsız bir bekleyişe bıraktı.

Bu sene öğrencilerin çoğunluğu sınavdan yüzleri gülerek çıktı.
Sınav soruları onlara kolay gelmişti...
Oysa okullarında bu zamana kadar oldukları sınavlardan farklı olarak bu sınavda kaç puan aldığın değil, ilk kaçta yer aldığın önemli.
Bu sonuç hayal kırıklıklarına yol açacak gibi.
Çocuklar bunun ayırdına yavaş yavaş vardıklarından içlerinde bir tedirginlik yeşerse de, umutları var.
Çünkü sınavları hakikaten iyi geçti.

Bir blog sitesine yapılan 100 kadar yorumdan yaptığım istatistiğe göre:
90-100 arası net çıkaranlar %28
80-90 arası net çıkaranlar %22
70-80 arası net çıkaranlar %16
60-70 arası net çıkaranlar %25 lik bir dilim oluşturuyor.

Yorum yapanlar ne derece doğruları yazdılar bilemiyorum. Ama çevremizde duyduklarımızla kıyaslarsak gerçek payı var gibi duruyor.
Ancak fazla net çıkaranların yorum bıraktıklarını, az net çıkaranların yorum yapmaktan kaçındıklarını da göz ardı etmemek gerekir.

Yorumlardan bazılarını aşağıya aldım (Dilbilgisi hataları kendilerine aittir düzeltme yapmadım.):

- sena - Haziran 9, 2008
ya herkes kolaydı dio tmm kabul ama bnce bizim sınavı kimse küçük görmesin sonuçta buda oks klasiği bi sınavdı zor soruda vardı kolayda vardı(ben 75 bekliom)

- emre - Haziran 9, 2008
benim 94 netim var ve istediğim yere gidebiliyorum siz de inşallah başarısız olmuşsunuzdur. istediğiniz yere gidemessiniz inşallah.o 100 net yaptım diyen de büyük ihtimal yalan söylüyo nede olsa türkiye birincilerini falan açıklarlarken belli olur.kendimizi kandırmayalım
sizden nefret ediyorum…

- dcvjhf - Haziran 9, 2008
yukarıda 100 net yaptım diyenlerin çoğu yalan söylüyordur.inanıp da moralinizi bozmayın ben 80 bekliyom benimki doğru.
byeeeeee!!!!!!!!!

- xxxxxxxxxxx - Haziran 9, 2008
yaa hiç mi kimsenin kötü geçmez yaa açıkta kalcam walla hepiniz uyduruosunuz yok 100 net mişte yok 90 mışta yok 88 mişte 96 mıyşta mışmışş yaa yoxa doğruu muu ağlıcam ama yaa açıkta kalmak istemiyorummmmm bende kazanmak istiyorummm

- hg - Haziran 9, 2008
arkadaşlar allah herkesin gönlüne göre versin ben ojs de 72 net çıkardım hiç bu kadar ii net yapmamıştım arkadaşlarım 82 filan yaptılar babam beni çok fena azarladı ama ben babamın istediği neti yaptım sonuçta yani bilmiorum artık babamın yaptığı neye sığar

- müge - Haziran 10, 2008
oks kolaymış, tamam da benim kızım 85 nete artık sevinemiyor, böyle bir şey var mı yaa.isterseniz bekleyip görelim, ilde kaçıncı ilk 600'e giren ilde iyi bir yere girer.

- rıdvan erden - Haziran 10, 2008
arkadaşlar lütfen lütfen cevap verin 71 netim var sizce en kötü bir anadoluya girebilirmiyim yyaaaaa korkuyorum millet kritik diyor

- nazlı - Haziran 10, 2008
ya ne 100 neti ya niye soruları kolay sormuşlar ki biz çalışalım çalışmayanlar da bu kolay soruları yapmışlar biz napcaz herkeze soruyorum nasıl geçti diye bizim sınıfın tembellerine soruyorum çok kolay geçti dio ya ne bu böle ben hiç memnun deilim ya keşke zor olsaydı da okul puanları düşseydi sinir oldum ya üfff
 
Toplam blog
: 75
: 1153
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

1966 Samsun doğumluyum. KTÜ Mühendislik fakültesi mezunuyum. İzmirde yaşıyorum...