Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '19

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Okumanın Mutluluğunu Yaşıyorum

Malum yeni telefon aldım. Öğrenmeye çalışıyorum. Arkadaşlar beni  Voice Dream Reader uygulamasıyla tanıştırdılar. Bütün Elektronik metinleri okutuyoruz ve kaldığımız yerden devam ediyoruz.

Sesli kitaplar var ve faydalanıyoruz. Ama ben sürekli işteyim bir yandan telefonlar bir yandan misafirler derken sesli kitaplar yarıda kalıyor. Gerçi sesli Kitaplarda da kaldığımız yerden devam ediyormuş ben çok iyi bilmiyorum. Ama bu programla kaldığım yerden okumak ayrı bir mutluluk. Sesli köşe yazıları. Bir de sesli köşe yazıları uygulaması var. Gerçekten okut diyorum baştan sona yazıyı okuyor. Bende zaten makale köşe yazısı hastasıyım tam bana göre. ee öğrendikçe telefonumu seviyorum.

Bu arada şöyle bir çıkmazım var. Bazı ihlalleri resimlemek ve raporlamak istiyorum. Telefonu birine verirsem alır gider korkum var. Benim resim çekmemde zor acaba benim tek başıma resim çekebileceğim bir uygulama var mı ben şimdilik başkalarına çektiriyorum. Ama bazen resimler gelmiyor o da can sıkıcı. Bizim gönüllü arayışlarımızdan biri de buydu resimleme ve raporlama çünkü yaşadıklarımızı kanıtlarıyla birlikte kamuoyuyla paylaşalım ki etkili olabilelim hoşça bakın zatınıza.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..