Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Okuyana Mektup

Okuyana Mektup
 

Merhaba,

Diyecek belki milyonlarca söz var ama ben tıkandım kaldım. Şu anın verdiği burukluk ya da ne bileyim bu anın yüreğimdeki ağırlığı beni tüketiyor. Güven limanına bağlı halatlarım kopmadı, o halatı bıçakla kesti dostlarım bir bir. Öyle büyük bir boşluğun içinde kaldım ki anlatılmaz. 00.30

Şimdi düşünüyorum da ben ne yapabilirim şimdiden sonra? Bile bile ladese mi gideceğim artık ya da yettiniz, deyip çıkıp haykıracak mıyım cümle düzenbaz dostlukları tüketmek adına? Ah sen, ah! 08.10

Elim ayağım tutmaz oldu... Seni şimdi ben nasıl indireyim gönül tahtımdan da nasıl yere koyayım söyler misin can dostum? Nasıl kıydın kendine ki yalanı siper ettin o güzel yüreğine? Kim daha çok seviyor? Hadi şimdi ver bakalım cevabını! 09.10

12.12.2009

Yeniden merhaba,
Biliyor musun, çok büyükmüş sevgimiz... Kızgınlığımı eritti sevgin ve sen değerli insan, hep bende kalacaksın, çünkü çok değerlisin. Sen, yaşama ve hayata bakışınla o kadar farklı ve özelsin ki ben avcumdaki bu inci tanesini de hayatın almasına izin vermeyeceğim. Dualarım seninledir. Lütfen hiçbir şeyi dert etme ve unutma asla yok olmaz bir güzelliğin içindeyiz. Hangi dinden, hangi milletten olursan ol, dünyanın neresinde olursan ol biliyorum ki elimi uzattığımda yanımda olacaksın ve bil ki bu garip yüreğim, kendine "tuhaf" diyen o güzel yüreğin gölgesinde mutludur. Gecen güzel olsun dostum, arkadaşım, sırdaşım. 00.55

14.12.2009
SERAP HOCA
 
Toplam blog
: 37
: 402
Kayıt tarihi
: 06.12.07
 
 

1959 doğumluyum. Yozgatlıyım. Ankara Gazi Eğitim Ensitiüsü 1979 mezunuyum. 1993 `te alanımda lisa..