Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Olalım olduğumuz yerde kalalımmmm........

Olalım olduğumuz yerde kalalımmmm........
 

Beyninin kıvrımlarından, kıvrımlarıma ak…

En az kullandığın yere sakla beni

Hiç kurmadığın cümlelerinde olayım mesela

Henüz aklına gelmemiş düşüncelerinde dolanayım

En açık düşlerinde gör beni

En gizli sende seninle olayım

Damak tadın olayım lezzetin en doruklarında

Bütün şarkıların beni anlatsın

Bütün şiirlerinin kapıları bana açılsın

Bütün hikayelerinin başrolünde ben olayım

Fısıltıyla söylediklerin bile beni haykırsın

En masum en edepsiz arzuların olayım

Uyandığımda seni göreyim yanımda

Sırtımda nefesin kolların sarıp sarmalamış

Bacaklarımız birbirine dolanmış

Akıp akıp durulduğun son noktada olayım

Gördüğün, bildiğin, tanıdığın ne varsa sende kalsın

O kalanların dışında bambaşka zamanlar açalım

Ve seninle ve benimle ve bizimle dolduralım

Aşk perileri ellerinde yıldızlı değnekleri

Başımızın üzerinde dolansın

Hiç kimsenin yaşamadığı

Hiç kimsenin tatmadığı

Bir kadınla bir adamın hikayesini en göz alıcı renklerle boyayalım……


Var mısın??????????

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..