Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Olamaz

Olamaz
 

:( alıntıdır


 

Allah’ım aklıma mukayyet ol diyorum bazen;

Devam eden savaş hali,

Yaralanan, direnen, ölen…

Örnekleri çoğaltmak mümkün hepimiz tarafından biliniyor.

Anlamakta güçlük çekiyorum;

Dengeyi bozan ne?

Küçük kızlara tecavüzler,

Çocuk gelinler...

Kadınların dövülmesi, öldürülmesi,

Gencecik fidanların hiç uğruna öldürülmesi...

Nasıl bir dünya bu kadar çok katil yaratır?

Kalpler kinle dolu.

Masum insanların korkutulup işkence görmesine nasıl izin verilmeye devam ediliyor?

Nasıl bir dünyada akıllıca sözler söylediğiniz için, eylemler yaptığınız için öldürülürsünüz?

Birileri bir oyun oynamakta sanki

Yönetmen kim?

Oyunculara ne demeli?

Bu oyun bitince sonunda büyük bir ödül mü var?

Geride kalan kan ve gözyaşlarından daha mı önemli bu ödül?

OLAMAZ!

Mermiler İNSAN avına çıkmış.

Ne zaman savaşların olmadığı bir güne uyanacağız?

Fikri hür vicdanı hür çocuklar yetiştirebilecek miyiz?

Barutların içindeki kinler ne zaman kaybolacak?

Ne zaman aydınlık ve huzur yanımızda olacak?

Kin ve nefretini kusmak istediğinde birilerine saldıran kötüler ne olacak?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..