Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Olaydım

Olaydım
 

Bayrak bir milletin onurudur.


Şair dostum Şükrü Önsüz’e sevgilerimle...

     ---------------------------------

İnsanlar nankör ve insanlar huysuz

Onlardan onlardan uzak olaydım

Nehirler ak-paktır, dağlar kusursuz

Kenarda bir avuç toprak olaydım

***

İnsanlar insanlar del etti beni

Hileli fentleri sel etti beni

Tüm yolsuzlukları kel etti beni

Dağ başlarında bir ırmak olaydım

***

Bende hasretliği kara toprağın

Bir ağaç dalında defne  yaprağın

Göklerde özgür bir şanlı bayrağın

Rüzgârı bekleyen bayrak olaydım.

***

                 Abdülkadir Güler

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..