- Kategori
- Güncel
Olmak ya da olmamak
Yine aynı senaryo, birileri yazıp duruyor, bizlere de bu senaryoyu oynamak düşüyor, ama ne oyun, ne oyun. Milyonlarca insanı acıdan ağlatan, sinirlerinin dayanma gücünü zorlayan, belki iyi bir haber alabiliriz umuduyla uzaktan kumandayı elimize yapıştıran bir oyun. Tüm televizyonlara yetişmeye çalışıyoruz, hepsi birbiri ardısıra tartışma programları yapıyor, ama iyi niyetle, ama reyting uğruna, biz de onları izleyebilmek ve belki birşeyler öğrenebiliriz de kafamızdaki nedenler ve niçinlere yanıt bulabiliriz diye umut ediyoruz. Ama nafile bir umut olduğu oldukça kısa bir sürede anlaşılıyor, her izlenen programdan sonra kafamızdaki sorular azalacağına daha da bir artıyor, nedenler, niçinler üçüncü dünya savaşına neden oluyor adeta. Ama hala (peygamber sabrı taşıdığımızdan olsa gerek) dayanmaya çalışıyor ve inatla aydınlatıcı olabileceği düşüncesiyle izlemeye ve umutlarımızı tek tek yok etmeye devam ediyoruz, ta ki sabır taşı çatlayana, sabrımız taşana ve tüm bunlara rağmen hala az da olsa kalan umut kırıntılarını kabetmemeye çalışana dek...