Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Güncel
 

Ölüdeniz'de son doğum gününü kutlamıştık...

Ölüdeniz'de son doğum gününü kutlamıştık...
 

Afişlerini kendi ellerimle asmıştım...

Yazmaya içim elvermiyor. Ama bir belge kalsın istedim. Daha önce MB'da yazmıştım.

4. Ölüdeniz Kültür ve Sanat Festival’nin konukları arasında Barış AKARSU da vardı. Sizleri festivale davet etmiştim. Festival komitesinde ben de vardım.

Afişlerin asılması ile kortejden sorumluydum.

Bir de şair ve yazarların ağırlanması bana düşmüştü. Sunay Akın ve Barış Akarsu aynı gecede sahne almıştı.

Barış Akarsu’yu ilk kez bu festivale konuk olması nedeniyle ismini duymuştum. Şarkılarını dinlememiştim. Yalancı Yarim dizisinden tanıyordum. Ama nedense afişlerini kendi ellerimle duvarlara yapıştırmak geldi içimden.

Fethiye’den Göcek’e kadar götürdüm dağıttım afişlerini. Kortejde bizimle birlikte yürüyordu. En öndeydi. Hatta öndeki motora binerek festivale ilgili çekmek için elinden geleni yaptı. Bir öne gidiyor, bir kenardan yürüyor, bir arkaya geçiyordu.

21 Haziran 2007 Saat 19.15 de başlamıştı kortej yürüyüşü. Bir telaş içindeydi sanki. Tuhaf bir şekilde bu durumu dikkatimi çekmişti. 22 Haziran 21.00 de sahne aldı. Binlerce insan onu dinliyordu. Gençler kendinden geçmişti.

Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin YILMAZ’ı gördüm birden sahnede Barış’ın yanında.

Doğum günü pastası almıştı. Bir hafta önceden kutluyordu Barış’ın doğum gününü.

Herkes bağırıyordu: “İyi ki doğdun barış”. Barış pastasını kesiyordu mutluluk içinde. Bu son yaş günü kutlamasıydı. Kimse bilmiyordu.

Ve bir hafta sonraki doğum gününü kutlayamadan yaşama veda etti.

Ölüdeniz Belediye Başkanı Keramettin YILMAZ ‘dı Barış Akarsu’nun son doğum gününü kutlayan.

VE Ölüdeniz O’nu hep doğum günüyle anacak.

Sonsuza kadar!..

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..