Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Ölüm temrinleri-VI

Ölüm temrinleri-VI
 

Ölümlerden ölüm beğenmek isterdim
Hangi ölüm daha güzel bilmek isterdim

Ülkemin ölüm yolları olan
Ana yollarında mı..?
Yoksa, bulutların arasında
Bir uçak da mı..?
Denizde mi, karada mı..?
İstanbulda mı, Ankarada mı..?

Bilmem.. Ama isterim ki son anlarımda
Yatağımın yanı başında
Sevdiklerim olsun ve beni sevenler..
Bir söz edeyim şehadetten önce
Helallik dileyeyim eşimden, yoldaşımdan
Çocuklarımdan, komşularımdan
Ola ki,
Tüm tanıdıklarımdan
Alırım son anda beratımı

Kullarından aldığım beratla belki de
Razı eylerim kendimden Rabbımı
Kul hakkı olmasın üzerimde
Kullar affetmez bilirim
Bir günaha bir servetin
Değişilmeyeceği o günde..
Kul hakkıyla gelmeyin, diyor Rahman,
Zira onun af yetkisi değildir bende..

Allah'ın hakkını ödemek ne mümkün haşa..!
Ama umudum şu ki,
Eğer olmazsa üzerimde kul hakkı
Rabbimin kendi hakkını bağışlayacağa..

İşte bu yüzden, ölümden değil ama
Ansızın ölmekten korkuyorum,
Helallik istemeye fırsat bulamayıp
Kul hakkıyla gitmek istemiyorum.

Ölümlerden ölüm beğenmek
Mümkün olsaydı keşke..
Vermek isterdim son nefesimi
Herkesle helalleşip
Alın terimle aldığım,
Basit bir döşekte..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..