Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

Ölüm

"Hayatta en kötü şey yalnız bir insan olarak ölmektir diye düşünürdüm. Değilmiş. En kötü şey, yapayalnız hissetmene sebep olan insanlarla bir aradayken ölmekmiş..." diyerek yaşamına son verme hakkını kullandı Robin Williams... Ölüm ansızın gelmedi ona... Ölmeyi seçme kararı ansızın geldi... Trafik kazası veya amansız bir hastalıktan ölmedi... Anlatılan o ki alkol ve uyuşturucu tedavisi görmüş.Uzun bir müddet kullanmamış. Sonra yeniden başlamış...

Ölümünden önce onunla ilgili bu bilgileri hiç bilmiyordum. Bilmek zorunda mıydım hayır değildim... Ölmeden önce bir restorantta fotoğraf çektirmiş bir hayranıyla... Belki de çok az insan anlayabilir onun kötü olduğunu. Seçimi yüzünde belliydi aslında... O benim umut yürekli kahramanımdı... Ne olursa olsun asla vazgeçmemeyi öğretenlerin başında geliyordu... Çok iyi bir oyuncuydu... Ölüm tek gerçek olsa da ona hiç yakışmadı. Ah şu kahrolası teknoloji... Ölümün ayı olmaz ama ağustos ölüm ayı mıdır bunca güzel insan birer birer ölüyor? Beşiktaşımın değerli başkanı, centilmen ve adam insan sevgili Süleyman Seba... Sen de mi gittin? Yüce Yaradan seni de aldı yanına... Hiç bir şey duymak istemiyorum.. Ben ölene kadar hiç bir ölümü duymak istemiyorum... Yorgunum zira... Mekanınız cennet olsun... Bir gün görüşünceye dek sizi daima seveceğim ve kalbimda taşıyacağım tüm yitirdiklerim gibi...

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..