Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Kitap
 

Ömer Özdamar – Normal Ötesi Aşk

Ömer Özdamar – Normal Ötesi Aşk
 

Geçtiğimiz Kasım ayında Milliyet Blog’da Homeros bir tahmin yarışması düzenlemişti, yarışmayı kazanınca bir kitap gönderdi. Ömer Özdamar’ın “Normal Ötesi Aşk” kitabını… Homeros kitabında gerçek adını yani Ömer Özdamar’ı kullanmış.

Ömer Özdamar kitabını imzalarken “Aydın bey, iyi okumalar dileğiyle…” yazmış ilk sayfasına…

Kitabı elime bir alışta okuyup bitirmek istediğim ve o zamanı bir türlü bulamadığım için yaz gelene kadar bekledim. Birgün İnebolu'da deniz kıyısında havluyla başımı sardım, güneş geçmesin diye, kitabı güneşe doğru tuttum çok net okunsun diye ve okudum.

Kitabın kabında “roman” yazmasına karşın “uzun öykü” niyetiyle okudum. Okumam bittiğinde kitabın içinde “öykü” yazdığını gördüm.

Kitabı bir nefeste okudum, doğrusunu söylemek gerekirse okumaya başlarken böylesine sürükleyici bir öykü beklemiyordum.

Öykünün geçtiği mekanlar belirgin bir şekilde tanımlanmış, en çok da zaman ve süreler ayrıntılı şekilde okuyucuya sunulmuş. Öykünün yaşandığı yılları düşündüğümde ise kararsız kaldım. Bir an 20 yıl öncesi gibi derken günümüze yakın adlar şaşırtıverdi.

Ömer Özdamar, “Normal Ötesi Aşk” kitabında normal ötesi bir aşkı anlatıyor. Kolay okunan ve sürükleyici bir anlatımı var. Yazarımızı kutluyorum ve bu kitabı okumanızı öneriyorum.

Kitabı okuduktan sonra yazarla ayrıca paylaşmak istediğim konuları kendisine yazacağım. Burada yazıp kitabın gizemini açığa vurmak istemem.

Kitabın künyesi:

Ömer Özdamar
Normal Ötesi Aşk
Cinius Yayınları
Çağdaş Türk Yazarları – Roman
78 sayfa
Birinci baskı: Eylül 2008

Kitabı nasıl bulabilirsiniz:

Google’da “Normal ötesi aşk” yazar ve ararsanız kitabı bulabileceğiniz Internet kitapçıları sıralanıyor.

(1) Bir tahmin yaptım, tuttu: Fenerbahçe 4 - Galatasaray 1 (9-11-2008): http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=143489

Ankara, 21 Ağustos 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..