Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Ömrümde gün kalmadı

Ömrümde gün kalmadı
 

hasret


Yedi bitirdi beni bu hasret

Ne olur bu sefer affet

İnsan sevdiğine duyar mı nefret?

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Dileğim bir an evvel gelmen bana

Açtırman gözümü yeniden dünyaya

Görmez gözüm senden başka

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Çürüyor bedenim ölü gibi

Sensiz dünya yerin dibi

Olmadı ömrümde azıcık sevgi

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Sana değil sitemim, sana değil isyanım

Ben bir derbeder, bahtı karayım

Deseler derdin nedir? “hangisini sayayım”

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Ağlamak kaderimse ben ağlarım

Sen dokunma yarama ben sararım

Yıllardır, yıllardır seni ararım

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Bunlar bana revamı insafsız

Ben ne yaparım hiç sensiz

Gömün beni toprağa kefensiz

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Dünyada olmadım bir gün mutlu

Allah’ım oda benim gibi bir kuldu

Ömrümü mahvetti beni unuttu

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı


Bırakın yakamı acılar bırakın gidin

Mezar taşımı gözlerime dikin

Üzerine yazın “kavuşamadan gitti emin”

Gözümde yaş, ömrümde gün kalmadı

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..