Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

On Kasım yaşıyorum

On Kasım yaşıyorum
 

On Kasım Yaşıyorum


Nasıl bir yangın yeri sor ki söylesin dilim
Ata'm gönlüm telaşlı esmez neylesin yelim
Hiç kimse durduramaz gözüm eylesin selim
Ne zaman Kasım gelse On Kasım yaşıyorum.

Merhume anneciğim beni senle sınardı
Küçücük ufacıktım çatık kaşın kınardı
Yokluğuna acıktım ülkün seni anardı
Ne zaman Kasım gelse On Kasım yaşıyorum.

Türlü resimlerinden gözlerinden almıştım
Aklım çocuk olsa da  izlerinden kalmıştım
Kimi görsem söylerdim sözlerinden salmuştım
Ne zaman Kasım gelse On Kasım yaşıyorum.

Yıkma hilal kaşını bize çatana çatma
Özgürlükte aşını! De ki satana katma
Vatanımın başını! De ki katana satma
Ne zaman Kasım gelse On Kasım yaşıyorum.

Aradan yıllar geçti gittiğin yaşlardayım
Seneler sene içti yittiğin taşlardayım
Beni cehalet biçti ittiğin başlardayım
Ne zaman Kasım gelse On Kasım yaşıyorum.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..