Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Onlar müslümansa ben değilim

Baba ocaginda oturacak iki adet sandalyesi olmayan sahsiyetler. Yasamis oldugu kotu sartlarin etkisi ile, kendileri ya da esleri tarafindan, tesaduf eseri gelmis olduklari makamlarda butun gorgusuzluklerini sergiliyerek insani cileden cikaran davranis ve harcamalrda bulunmaktadirlar. Bu durum insanlarin kompleklerinin disa vurumudur. Yoksa insanlarin gereksinimleri bellidir. Ihtiyactan fazlanisinin harcanmasi haramdir. Bunu ben soylemiyorum Kur`an soyluyor. Bir tarafta insalarin aclik sinirinda olup yiyecek birsey bulamamsi, cocuklarinin yuzune bakamayacak durumda olmasi diger tarafta devlet kaynaklarinin alkil almaz sekilde israf edilmesi ne muslumanliga nede insanliga sigar.

Ac tavuk kendini bugday ambarinda sanirmis. Topkapi Sarayindaki esyalarin Koske tranfer istegi ile ilgili haberleri okuyunca nedense aklima ac tavuklar geldi.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...