Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '15

 
Kategori
Kitap
 

Onun adı: kitap adam

Onun adı: kitap adam
 

Kitap sevgisiyle ilgili keyifli bir çalışma olmuş: "Kitap okurken vurun beni"


Onun adını,”Kitap adam“ koydum. Kısacık cümlelerle, yazılabilecek en sade yazıları yazmış. Tematik yazarlığın en güzel örneklerini vermiş Sevgili Süleyman Ekim; “ Kitap Okurken Vurun  Beni “ adlı 125 sayfalık eserinde.

Söz konusu yapıt, yazarın kitap sevgisi hakkındaki hassasiyetini, yaratmaya çalıştığı kişisel ve toplumsal farkındalığı 162 fıkra ve aforizmayla dile getirmiş.

Ceylan Yayıncılığın ilk baskısını 1996 kasımında yaptığı, Kitap okumakla ilgili sayısız düşüncesini dile getirdiği, bir çırpıda, keyifle okuyacağınız çalışmasını, beş ana konu başlığında toplamış yazarımız. Bu başlıkları şöyle sıralayabilirim:

 "Kitap yazıları“, “Politikacılara kapalı mektup“, “Yankılar“, “Yılbaşı kartları“, “Duygu Asena, okurlar ve ikinci vasiyetim“

Ve işte size; kitaptan beğendiğim, etkilendiğim cümle ve düşünceler:

Kitaplarımızla Fotoğraf çektirmemizi öneriyor mesela yazar. “Karakollara taşınsın kütüphaneler… Erkek için kadındır; kadın için erkektir kitap… Kitap okumak gençlere bırakılıp; yaşlılara, partiler ve koltuklar ikram edilmeli… Türkülerimiz ve ağıtlarımız kitapsız… Yönetenleri; okumanız değil, okumamanız mutlu eder… Yalnızlığı sevmeyenler, kitap okumaya sıcak bakamazlar…“ diyor ve başka bir sürü şey…

Ben sevdim kitabı; beğendim, keyifle okudum. Elçiye zeval olmaz. Gerisi size kalmış.

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır.                                                                                                        

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..