Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

Önüne gelen şiir yazıyor diyenlere...

Önüne gelen şiir yazıyor diyenlere...
 

Blog, günlük olduğu için, şahsi sayfalarımızda birşeyler yazıp, bunu da editör onayından geçirdikten sonra paylaşıyoruz. Ben, haddimi bilerek Şairim demiyorum. Sadece amatörce yazdığım şeyleri burada paylaşıyorum. Ukalalık yapanların da hoşgörüsüzlüğünü kınıyorum. Şiir yazmak için şair olmak gerekmiyor. Okumazlar olur biter. Yine bir şiir yazdım . Sayısalcı da olsam insanım. Kadınım. Doğanın bize verdiği üstün özelliklerden biri olan "Duygu" olgusunu taşıyorum ve zaman zaman başedemediğimde de kağıt kalemle söyleşiyorum.


Bana , ben yasaklıyım,
Soğuk mahkeme koridorları
gibi bir hayatın
kelepçeli, tutsak sanığıyım.
Pislik içerisinde bir odada
yattığım yeri temiz tutmaya çalışıyorum...
İyi halden "ceza indirimi" vermiyorlar bana
Af' ta çıkmıyor.
Tutsaklığım işine geliyor gardiyanların
İnsan hakları ihlalinden davacıyım..
Soğuk koridorların tanığıyım.
Boynuma geçirilen ilmeğin
"Taktir" olmadığının farkındayım.
Bana, ben yasaklıyım
Özgürlük andım "hükümsüz" kaldı.
Dünya'nın ortasına mahkeme kurdular
Yargıçların suçladığı ben miydim?
Yoksa günah mı çıkarttılar?
Bana, ben yasaklıyım
Hakimler kalemi kırdılar.
"Ayağa kalk" diye gürledi bir ses
Gözlerimiz buluştu hayatla
Korkudan küçülmüştü gözbebekleri.
Devleşen bendim bana yasakladıkları
Tükenen onlardı
kelepçelerime rağmen.
İdam sehpasını kurdular.
Son isteğimi sordular.
Hayata baktım
gördüğüme güldüm.
"Sarı gömlek"istedim
Anlamadılar.
Dünya seyirci kaldı bu adaletsizliğe
Gözler kör oldu beynimden geçenlere
"Keşke" dedi hayat "Keşke" desen
"Eğil dedi gardiyanlar "eğil"
Değişmedim özgürlüğümü ölüme.
Dar ağacı bekledi.. Bekledi..Bekledi..
Kısa olan ipti ASAMADILAR...


Nur Zeynep



 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..