Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oradan Buradan

 

Yazamıyor hatta okuyamıyorum son zamanlarda, kitapları, insanları, görsel yazılı basın kaynaklarını, kimini görmekten kimini kırmaktan çekindiğimden,

Emeğe saygı; evet gönülden desteklediğim bu güzel eylemin, bazı noktalarda aksi de sergilenebilir ve üreticisinin tanınmasına ve de düşüncenin ulaşılabilirliğine katkı olur, emeğinin bir öneri- öğüt- eğitim- bilgi- görgü anlamında  tek bir kişiye bile yol gösterici olarak ulaşabilir olması  kaynağın belirtilip belirtilmemesinden daha önemlidir kanısındayım,  tabi ki "kendi fikri" gibi yansıtmak benim bu düşünceme dahil değil, en azından ayraçla kendi düşüncesinin olmadığı belirtilmelidir.

Öyle çok şeyi yaşayarak öğreniyoruz ki hayatta, bu düşüncemin de kabul görür bir şey olamayacağını üzülerek öğrenmiş bulunuyorum.

Burada bulunduğum süre içinde belirtmekten vazgeçmediğim düşüncem aynıdır. Milliyet blog bir okul hem de istediğimiz  saat-süre ve günde katılabileceğimiz, kendi adıma yüzünü dahi göremeden tanıdığım yüreğinden çıkarıp, ekran denen gönül toprağımıza ekilen tohumlarından, kiminin damıtılmış özsuyundan, kiminin çiçeğinden böceğinden aldım, yani rengarenk bir okul içinde hissettim kendimi, çok öğrendim hem de çok,  yazarak gönül alınabileceğini de kırılabileceğini de mesala, ne olursa olsun her biri sağ lsun var olsun arkadaşlarımın, ve kaybettiğimiz   değerli hocalarımız- yazarlarımız oldu rahmetler diliyorum,  payıma düşeni alarak yoluma devam ediyor  herkese  ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Zor zamanlardan geçiyoruz toplum olarak, siyasi ve ekonomik  yaşananlar, bir türlü çözülemeyen kentsel dönüşümler, bir yanda işsizlik bir yanda bitip tükenmeyen cinayetler, bakıp   bakıp, tutup  atmayı düşünüp  de bir türlü koparıp atamadığımız,  etrafımızı saran olumsuzlukların bir an evvel  çözüme ulaşıp, umudu yeşiline, gökyüzünü mavisine ve  hepimizi huzura kavuşturabilmesi dileğimle,

Başlıkta da dediğim gibi biraz oradan biraz buradan, daldan dala atlayıp kafa karıştırdımsa af edilmeyi dilerim.

Cemile 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..