Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '10

 
Kategori
Mizah
 

Orduya gerek yok!

Aslına bakarsanız orduya gerek yok arkadaşlar!

Bakıyorum komşularımıza da; bunların korkusuna asker beslemek yanlış olur!

Zaten son yıllarda komşularımızla başlattığımız sıfır problem politikamız meyvelerini vermeye başladı!

Ege barış gölü oluyor!

Sapanca’daki kano yarışmaları Ege’ye alınıyor! Bir de Çekmece göllerinde yapılıyordu yanlış hatırlamıyorsam!(Sabiha Hanım bilir!)

Kurtardık mı Deniz Kuvvetlerini? Deniz olmayacak ki kuvvetleri olsun!

Bir de it dalaşı vardı bunun havada! Ulan, havada it dalaşı olur mu?

Biz itleri köyün merasında dalaştırırdık! Bizim Duman herkesi kaçırırdı! Koca Kangal!

Havayı da kurtardık!

Kabaca bir hesap yaptım! Sekiz yüz bin askerimiz var diyelim! Bunlar her sabah bir tabak bulgur çorbası yese günde kaç ton buğday heba oluyor arkadaşlar! Konya ovası dayanmıyor buna!

Ben iki tabak bulgur çorbası yerdim sabahları! Annem ziyaretime geldiğinde şaşırmıştı!

“Oğlum bu ne hal? Yüzünden kan damlıyor! Ne yiyorsun burada böyle?”

“Bulgur çorbası anne!”

“Nee? Evde yapsak sofrayı devirirdin! “

“Yeme istersen anne! Ana kucağı değil burası ki naz edeyim anne!”

Zavallı kadını o yağmurda Ankara’ya kadar yormuştum!

Telgraf çekmiştim!

“Anne param bitti. Acele gel!”

Cuma günüydü işte! Pazar günü damladı!

“Oğlum ne çabuk bitirdin paranı? Postacı, telgraf deyince öyle korktum ki! Bizden çok harcamışsın!”

Yanında amcamın olması kötü oldu! Cimri adam!

“Ne kadar vereyim oğlum? Bizde de az var biliyorsun! Baban göndermedi daha! ”

“Anne, siz bakkaldan veresiye de alsanız olur! Burada tatlıları veresiye vermiyorlar!”

Çıkardı dört bin lira verecek, amcam caz yaptı!

“Ayşe, üç bin yeter ona! Alışmasın fazla paraya!”

Neyse döneyim konuya!

Bulgar’la muhacir kardeşliğimiz var! Onlarla da aramız iyi!

Suriye’yle sınırları açtık. Esat her hafta içleri bizde, bizimki hafta sonları orada!

İran’la atom kardeşliğimiz var!

Ruslarla boru hattı kardeşliğimiz!

Ermeni’yle Ani kardeşliğimiz gelişti!

Irak’la Habur kardeşliğimiz!

Anayasa da müsait değil ki darbe yapsınlar!

Konya ovasına yazık değil mi?

Milli servet heba oluyor!

Olmasın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..