Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Organ bağışı hayat kurtarır'ın açıklaması ne ?

Organ bağışı hayat kurtarır'ın açıklaması ne ?
 

Öncelikle organ bağışından insanların korkusunu yenmek gerek!!

Organ bağışı canlı olmakla birlikte genelde beyin ölümü gerçekleşen hastalara yapılan bir işlemdir.Bu işlemde de organ nakli yapılacak olan organlar çıkarılıp vücut bütünlüğü bozulmadan geri dikilmektedir.

Tabi sizi anlıyorum.Organ bağışı korkutucu geliyor her şeyden önce.Ama özellikle dini yönü ağır basan insanlar beni daha iyi anlar.Maide suresinde de geçer organ bağışının günah olmadığı.Çünkü bir insana hayat verdiğinizi düşünsenize bu size başka hiçbir şeyin verdiği mutluluğu vermez.

Organ bağışı için hiçbir zaman geç değildir arkadaşlarım.Hemen gidip merkezlere form doldurarak organ bağış kartlarınızı alabilirsiniz.Bunu yanınızda taşıyınız.

Ama ben organlarımı bağışladım aileme söylemesem olur mu da demeyin.Çünkü ailenin de izni bu konuda çok önemlidir.

Korkmayın siz de başka insanlara can verin.Onların da yaşamasına destek olun.Unutmayın bu organlara veya dokulara ihtiyacı olan insanlardan biri bir gün siz ya da en yakınınız da olabilir.

 
Toplam blog
: 2
: 1415
Kayıt tarihi
: 04.09.15
 
 

Ben Celal Bayar Üniversitesi Hemşirelik bölümü mezunuyum. Hangi alanlarda ilgili olduğuma gelirse..