Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Organ Bağışında bir önder adam: Alpaslan Sezek...

Organ Bağışında bir önder adam: Alpaslan Sezek...
 

>Acun’un programındaki hayat dersi veren adam, Alpaslan Sezek , hemşehrim ve eski bir dostumdur.

Geçen ay, Denizlide yeğenimin düğününde yine bir araya gelmiştik.

Böbreğini vererek hayatını kurtardığı oğlunun gayet sağlıklı bir yaşam sürmesi beni çok duygulandırdı.

Kızını da okutarak öğretmen olarak göreve başladığını duyduğumda çok sevindim.

<ımg alt="" src="http://www9.gazetevatan.com/newpics/news/270620081047479375195_2.jpg">

Var Mısın, Yok Musun yarışmasında Alparslan Bey’in oğlunu kurtarmak için yaptığı fedakarlık izleyenleri duygulandırmıştı.

Acun Ilıcalı’nın sunduğu ’Var Mısın, Yok Musun’da Balıkesir’den yarışmaya katılan kamyon tamircisi 52 yaşındaki Alparslan Sezek, yarışmacı olmuştu.

Oğlu Barbaros’un böbreğindeki sorun nedeniyle büyük zorluklar yaşadığını belirten Alparslan Sezek, böbrek arandığını ve bulunamadığını anlatmıştı.

2003 yılına kadar oğlunun çok ciddi bir diyete tabi olduğunu anlatan Alparslan Bey, 2003 yılının Mayıs ayında bir böbreğini vererek onun hayatını kurtardığını ve sağlığına kavuşturduğunu söylemişti.

Alparslan Bey, insanlara organ bağışından korkmamaları tavsiyesinde bulunarak "Kavuşmak kadar, kavuşturmak da büyük bir mutluluktur, herkesi organ bağışına çağırıyorum" diyerek mesajını iletti.

Acun Ilıcalı, kampanyayı desteklediklerini belirterek halktan organ bağışı yapmalarını istemişti.

Tüm mal varlığını oğlunun sağlığı için harcayarak mali yönden büyük sıkıntılı dönemler geçiren Alpaslan Bey, şimdi Ankarada yoksul ailelere yardım ediyor.

Hayırseverlerden Yardım edeceği insanları titizlikle seçtiğini belirten Sezek, şöyle konuşuyor:

"Destek olduğumuz aileler arasında yardımları suistimal edenler olabiliyor. Ben 50 milyonluk cep telefonu kullanırken 500 milyonluk telefon kullananlar, kötü alışkanlıklar edinenler, kabarık ihtiyaç listeleri yapanlar çıkabiliyor. Onlara yardımı hemen kesiyorum. Yardımda bulunan hayırseverlere ve kendime karşı sorumluluğum var."

Hiçbir çıkar gözetmeden, siyasi ihtiraslara alet olmadan...

Tamamen insanca...Dostça...Yolun açık olsun arkadaşım...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..