Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '19

 
Kategori
Tarım / Hayvancılık
 

Organik Ürünler Güzel Değil

Organik ürünlere ilgi az. Pahalı olduğu ve kolay bulunamadığı için diyorsunuz.

Ama sadece bunlar değil, daha önemlisi; özensiz.

Organik ya tamam; bozuk olsun, ezik, çürük, kurtlu, olmamış…

Böyle olunca daha organik oluyormuş!

Maddi durumu yerinde olan için pahalılık sorun değil. Arayıp buluruz da. Organik denilen köy yumurtasının içinden civciv çıkıyor ya!

Üretim ve yetiştirme konusunda hiçbir bilgisi olmayan köylü amca organiği ne bilsin. Köy tavuğu, köy yumurtası, peyniri, sütü… Hijyen yok, saklama yöntemleri, ne kadar sürede tüketileceğini bilmiyor.

Yok kardeşim olmaz bu iş, köyün organiğine hormonluyu tercih ederim!

Köyde köy ortamında ama bilinçli üretim, değilse ben köyden hiçbir şey yemem içmem!

Organik olunca illa yamru yumru mu oluyor, bu da saçma! Eskiden ürünlerimiz organikti ve yamru yumru değildi.

Türkiye’de organiğe müthiş talep var. Ben emekli biriyim ama 1.5 liraya yumurta alırım, gerisini hesap edin. Ama kim yapacak bilgi sıfır. Aslında köylüler eğitilip kendi çaplarında üretime yönlendirilse. Keza bu konuda büyük üretim şirketleri kurulabilir. Yok böyle bir akıl bu millette de bu devlette de!

Organikmiş!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..