Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '13

 
Kategori
Söyleşi
 

Orhan Tez ile yeni çıkacak kitapları üzerine bir söyleşi yaptık

- Orhan bey, yeni bir kitabınız hatta iki kitabınız yayımlanacakmış. Yoksa, Enis Batur’a mı özendiniz?

- Yeni kitaplarım çıkacak ama, Enis Batur’a özenmek kim ben kim, bu kez art arda oldu kitaplar.

- Kitaplarınızdan söz edelim isterseniz.

- Bir tanesi küçük bir kitap, adı, Abuk Subuk Bir Subukistan Öyküsü, olacak.

- Nasıl bir kitap bu?

- Düşsel bir ülkede yaşayan Abuklarla Subukların öykülerinden oluşuyor, eğlendirici bir kitap bu, umarım okurlar da aynı şeyi düşünürler.

- İkinci kitap?

- Bu kalın bir kitap, ama sanırım yanlış saymadıysam yedi küçük kitapçıktan oluşuyor!

- Kitabın adı?

- Bir değişiklik olmazsa, “Küçük Kitaba Övgü” olmasını istiyorum kitabın adının.

- Bana zaman ayırdığınız için teşekkürler. Umarım, kitaplarınız en kısa zamanda yayımlanır, doğrusu dört gözle bekliyorum. Teşekkürler Orhan Tez.

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..