Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '10

 
Kategori
Felsefe
 

Ortada bir yaşam

Son günlerde düşünmeye başladığım bir konu bu. Ortada bir yaşam. Benim yaşamım. Nasıl mı ?

Ben hiç uçlarda olmadım yaşamımda. Çok büyük başarılar yok benim hayatımda. Başarısızlıklarda yok aynı zamanda. Ne zengin oldum ne fakir. Az da olda sahip olduğum her şeyi sindire sindire elde ettim ben. Ya da öyle kısmet oldu diyelim. Sıradan ve kabullenir yaşadım hep. Ondan belkide bunlar. Çok canciğer kuzu sarması olamam herkesle. Ama düşmanımda yok gibidir benim. Karışmam pek etliye sütlüye. Dualarım hep benim kimseyi üzmemem, kimseninde beni üzmemesi üzerinedir.

İçimde aşırı bir coşkuda yok. Herşeyin anlık olduğundan bahisle, içsel huzurun daha keyifli ve daha uzun süren bir duygu ruh durumu olduğu kanısındayım. Sohbetimde aynı modda galiba. Konuşmama aczi içinde değilim ama, çok konuşup çok yanılmak ve yerli yersiz konuşup, baş ağrısı yapmakta istemem doğrusu.

Hayatın kendisi de bir risk olmasına rağmen, hayatımdaki riskleri de minimuma indirgemeye çalışıyorum. Ama gayretsiz değilim hayat yolcuğunda. Umutsuzda değilim.

Bu arada bir baktımda (normal şartlarda ) hayatında ortalarındayım dante misali.

Keyifle Kalın Blog Dostları.

 
Toplam blog
: 6
: 622
Kayıt tarihi
: 28.12.09
 
 

1971 Doğumluyum. Antalya'da yaşıyorum. Sıkıntı ve streslerle dolu olsa bile kendi yaşamıma da başkal..