Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ortalık yerde

Ortalık yerde
 

Sevgi...


Geçen gün duraktayım. Topu topu beş altı kişiyiz. İkisi genç. Otobüs bekliyorum. Bizim gençler sevişiyor gözümüzün önünde. İster istemez hepimizin gözü onlara kayıyor. (Çünkü pozisyon çok acayip. Anlatmayayım, utanırım şimdi.) Rahatsız oluyorum arkadaş! Bir bayan olarak...

Bir cazgırı ablam var, İzmir'e geldiğimiz ilk yıllar bir kaç kez azarlamış böylelerini. Annem de varmış yanında. Utanmış besbelli o da benim gibi. Nerdeyse ben de aynısını yapacaktım o gün, zor tuttum kendimi. Yahu, şehvetin de ibadetin de gizlisi makbul...

Bir arkadaşıma anlattım bunu. ''Nedir bu'' dedim, ''Hayvanlar gibi.'' ''Biz zaten hayvanız'' demesin mi! ''Hayvanlar bacağını kaldırıp çiş ediyor ortalıkta. Yap hadi de göreyim'' dedim. Sustu kaldı garibim.

Dövüşmeyin, sevişin, diyeceğim ama olmaz ki bu kadar da yapılmaz ki...

Akıl her daim popoda kalamaz ki...

En güzel duygularımı yok edecek bu şehir.

Duygularım, benim ''Kutsalım''.

Yok etmene izin vermeyeceğim, ey! İzmir...

En güzel duygularımı yok edecek bu şehir...

 
Toplam blog
: 14
: 359
Kayıt tarihi
: 06.07.08
 
 

1985-86 D.Ü. Eğit.Fak.Edebiyat bölümü mezunuyum. Gündelik hayatı olayları irdelemek, var olan kalıpl..