Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

ÖSYM'de de, ''Akıl Oyunları Örgütü'' yayılırken!... / ''Türkiye Defteri''

ÖSYM'de de, ''Akıl Oyunları Örgütü'' yayılırken!... / ''Türkiye Defteri''
 

Biz milletçe, aldırmayıp cambaza bakmaya ya da saffetimizle baktırılmaya devam ederken, bu ülkede de müthiş şeyler olmaya devam ediyor... 

Ben, bu gezegenin, XXI.yüzyıla girmeden, son kırk yılında bu ülkede çok şeyler gördüm ve yaşadım.. Ama AKP'nin şu iktidar yıllarında görüp yaşadıklarımı, ordan aldığım deneysel kazanımları, yaşamımın hiç bir zaman diliminde, bu denli hızlı ve yoğun bir şekilde edinemedim!... 

Ve şimdi, insani hislerim, ülke ekonomisi % 8.9 büyürken, aynı hızla ve halka halka, bu ülkenin, toplumsal irademizi, basiretimizi bağlayan yeşil bir kuşakla bağlanıp, göremediğimz karanlık bir deliğe doğru itildiğini, bana söylüyor!... 

Ve umarım, bu benim büyük bir yanılsamamdır!... Evham ya da kuruntumdur!... 

Şu son sınav rezaletinden sonra, ÖSYM sisteminin yeni başkanı Ali Demir, tüm iyi niyetiyle şu açıklamayı yapıyor: 

''Bu inceleme neticesinde, basına verilen sınav kitapçığının sistemin dışında üretildiği bir gerçektir. Basına verilen kitapçık ve cevap anahtarı kesinlikle başka hiçbir adaya verilmemiştir. Adaya özgü kitapçık oluşturan algoritma detaylı incelenmiş ve bu tür bir şifrenin ilgili yazılım tarafından üretilmesinin mümkün olmadığı tespit edilmiştir.''!.... 

İyi güzel de, iş şimdi iyice çetrefilleşiyor!... Türkiye'nin bir ucunda, Artvin'de sınav sorularını deşifre eden saygıdeğer avukat hanımın çözümlediği sorular ve doğru cevaplar, neyin nesi?... Kimin fesi?... Bu açıklama beni tatmin etmiyor!... Bilmem ki, kimleri rahatlatır?... 

ÖSYM'nin son sınav uygulama yöntemleri ve bu yöntemin zaafları da , titizlikle incelenmeli!... 

Muhalefetteki tüm partiler, sendikalar ve sivil toplum kuruluşları, bu kokuşmuşluğa karşı seslerini, daha net ve temiz olarak duyulacak bir şekilde, yükseltmeli!... Yurttaşlar da susmayıp, haklarını aramalı!... 

Ben bu tür insanlık adına utanç verici davranışları, fütürsuzca ve utanmadan, her şeyi kendi merkezinden yorumlayan ve çözümlemeye çalışan ve de bu yüzyıla uygun olmayan zihniyetlerin, utanılası, ancak bilinçli hareketleri olarak görüyorum!... 

Ve bu davranışların, hak, hukuk ve adaleti ayaklar altına aldığına ve bu işlerin arkasında olduğuna inandığım, sisli ve karanlık yapılanmaların da, cumhuriyetin, demokrasiye yürekten inanmış, yurtsever savcılarınca, ortaya çıkarılacağına inanıyorum... 

3.nisan.2011 / Tarabya,  

 
Toplam blog
: 392
: 4592
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sağlıklı beslenme, yüzme, doğada yürüyüş ve çevre özel ilgi alanlarım. Şiiri ve..