Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

01 Haziran '13

 
Kategori
Şiir
 

Ot

Ot
 

Yaşasaydım ot gibi

Otlananlar olurdu

Sevdalılar otururdu

Salınanlar, bayılanlar

Yorulanlar uzanırdı

Aşıkların nefesini

Sevginin sesini duyardım

Belini sarar, yanaklar okşar

Sevdalara ortak olurdum

Hiç olmadı

Börtü böcek sebeplenir

İneklere, koyuna kuzuya yem olurdum

Yaşıyorum, yaşıyorum da

Umut dolu kalbim dayanırsa
Yem olmadan, kurtlar kapmadan

Bir dalda dişi kuşun yuvası olsam
Gene hayal, hayaller gerçek olsa

Bu yürek işte yanıyor yanmasa

Sevdiğim beni anlasa

Ot olmaya razıyım

 

Cebirin Defteri 01.Mayıs.2013; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..