Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Övgüler Sana'dır efendim...

Övgüler Sana'dır efendim...
 

Canım arzular Seni


Övgüler Sana'dır Efendim, sevgiler Sana.
Sevgin'in özünden, ver, biraz da bana,
Su gibi içeyim ben ondan, kana kana.
Canım arzular Seni, esirgeme benden!.. 

Gerçek sevgiyi, ben Sen'de bulayım.
Yolun'a Senin, ben kurban olayım.
Yorulmadan hiç, Huzûr'a varayım,
Canım arzular Seni, esirgeme benden!.. 

Kapılar açılsın bana, nurlu Yolun'dan!
Bırakma bîçâre beni, tut Sen kolumdan,
Aydınlat beni, ver bana Nûrun'dan,
Canım arzular Seni, esirgeme benden!.. 

Her türlü muhabbet, Sen'de vardır,
Mecâzî sevgiler bana, hep dar'dır.
Sevilecek biri varsa, O da, O Yâr'dır.
Canım arzular Seni, esirgeme benden!.. 

Bektaş Azizoğlu
Üsküdar-İSTANBUL 

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..