Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Oy garibem garibem

Oy garibem garibem
 

Söz - Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO " kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden.


Garip,
garip.
Oy oy diyor.
Oy benim yaşlı gözlerim.
Garip halimden kimse niye anlamıyor?

Oy oy yarama niye ilaç yok?
Herkese çare bulunurda,
bir tek bana mı derman bulunmaz be diyor!
Ve sonunda da ah ben öleydim de,
bundan daha iyi değilmiydi yani diyor.
Oy garibem garibem.


Söz - Şiir : " TACETTİN SARAÇ NACO " kendi yazar'lık, şair'lik felsefi kaleminden. Vitamin gibi, zamanın vitamini ' şifa veren " TACETTİN SARAÇ NACO ' eserleri. Tüm telif hakları ' TACETTİN SARAÇ NACO ' ya aittir. ( 8 Ağustos 2007, İstanbul / Türkiye )

 

www.nacomuzik.com

twitter.com/tacettinsarac

instagram.com/tacettinsarac

tacettinsaracnaco.blogspot.com

blog.milliyet.com.tr/tacettinsarac

www.facebook.com/tacettinsaracnaco ( Fan Page - like me / beğen ' paylaşım platformu sitesi ) ...

- NACO MUSIC TACETTİN SARAÇ PRODUCTION ' PLAK ŞİRKETİ -

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..