Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

25 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Oyalandım

Bana düştü ben düştüm

Serseri mayın çarparsa

Neden düştün neye düştün

Sorma sana birisi serenat yaparsa

Bu başka hasretmiş aşka

Ben sandım bu bir şaka

Sofrada balık yanında roka

İçim eridi yapınca toka

Yalnızlığı yansımış yüze

Hasret kalmış tatlı söze

Bakınca ışık arayan göze

Körük saldı yüreğinde köze

Ben sen perde arkası

Açılınca bir aşk şarkısı

Işıldar gözlerimin elası

Açılır yüreğimin yarası

Yüreğimde sancı başka

Hasretsen sende aşka

Senin yaptığın bir şaka

Limansız sanma taka

Kör olan gecemi gözler mi?

Ben mi? Bendeki sözler mi?

Sen mi? Sendeki sözler mi?

Tenler buluşunca tenleri özler mi ?

Akşamın alacasında

Gecenin karacasında

Sohbetin fırçasında

Bedenin sırçasında

Sen yandın ben yandım

Sen kandın ben kandım

Sen daldın ben daldım

Akşam aldın sabaha kaldım.


Cebrin Defteri ; 25, Aralık, 2010; Eskişehir

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..