Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Engin Şahin Karadeniz

http://blog.milliyet.com.tr/shaka35

20 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Öyle bir aşk ki?

Öyle bir aşk ki?
 

Bu aşk başka bir aşk


Aşk alabildiğince yaşanmalı, yaşanması gereken, kaçınılmaz olandır. Bende aşkımı aradım gençliğimde, şiirlerde, şarkılarda. O 80’lerin cıvcıvlı zamanında gençtim, aşkımı arıyordum bir şekilde yada ne şekilde. Bilinmezki daha tatmamışım tadını bilmediğim şeyi arıyordum. Gün gelir umutsuzca çöker içime doğunun soğuk kışı gibi. Gün gelir umut yeşerir mutluluk sarhoşluğu kaplar bedenimi egenin imbat kokan kıyıları gibi. Bazen peşi sıra bir koşuşturma başlar kanımda Karadeniz hamsisi gibi. Nice zaman bu duygularla aradım peşi sıra benliğimi. Buldum yada bulamadım bir kadında aşkımı. Buldum derincesi bir sevgiyi. Buldum çılgınca sevmeyi. Buldum, kahroldum aldatıldığımda. Aşkımın bir nebzesi için ölmeye hazırdım. Hala hazırım bu aşk için ölmeye. Bu aşk ki nice erler vermiş uğrunda kanını son damlasına kadar. Bu aşk ki nice kadınlar uğrunda vermiş kendilerini ve hatta kendinden çok sevdiği çocuklarını. Vermiş nicelerimiz aşk uğruna benliklerini, dökmüş kanlarını, kimliklerini. Ne taraftan bakıldığı önemli olmuş bu aşkın uğruna yapılanlar. Bir taraf olmaz demiş, bu bize uymaz demiş, hainlik demiş. Diğer taraftan doğrusu ya bu demiş alkışlamış bu aşk uğruna. Bu aşk uğruna canlar vermiş gençlerimiz doğru bildiğini yaparak. Ama doğru değilmiş diğer tarafa göre onların yaptıkları. Ben sevdim o mavi gözlü adamı. Doğru bildim onun söylevlerini. Doğruydu bence, hala doğru benliğimde. Ya ama diğer taraf neler diyor o adama. Hele bu günlerde bir karmaşa içinde duygularım, neler oluyor benim aşkıma, sevdiğim adama. Kulaklarıma inanamıyorum sevdiğim adam için söylenenlere. İnanamıyorum, korkuyorum aşkımı da elimden alacaklar diye. Korku sisi kaplıyor sevdiğimi aşkımı, bedeninin her bir kıvrımını, doğurganlığını, bağrını, döşünü her şeyini. Heryeri anı dolu gövdesini. Korkuyorum, aşkımı elimden mi alıyorlar ? Korkuyorum, neler oluyor sevdiğime, sevdiklerime. Bir şeyler oluyor aşklardan aşk bulduğum sevgilime. Bilemiyorum gizli gizli konuşmalar, gizli gizli görüşmeler. Neler oluyor Allah aşkına benim aşkıma. Yoksa koparacaklar mı beni ondan yada bir parçasını. Oysa ben her şeyiyle seviyordum onu, her şeyi ile. Korkuyorum, koparıyorlar aşkımı ellerimin arasından benim. Ama hayır, öyle bir şey olamaz . Koparamazlar benden sevgilimi. Koparamazlar benden bedeninin her bir köşesinde ayrı tatlar aldığım aşkımı. Ben yaşıyorum, henüz kaptırmam tutkulu aşkla sevdiğimi, TÜRKİYEMİ. Sevdiğim mavi gözlü ATATÜRK ‘ün bana, bizlere armağan ettiği ülkemin ne bir parçasını, nede tamamını veremem. Veremem CUMRUHURİYET ‘imi hiç kimseye. Veremem anlıyor musunuz? Vermem . Bu gün bekliyorum sessizce evimde. Bekliyorum izliyorum, ama gün geldiğinde çıkarım yuvamdan savaşırım aşkım için pençelerimle. Bu aşk ki Memeleket aşkıdır.

 
Toplam blog
: 42
: 5769
Kayıt tarihi
: 14.07.08
 
 

Bazen icatci, bazen inatçı, hayatın her tonunda yürüyüp giden biriyim. Amatör fotoğrafçılık son m..